| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Drogi > Najkorzystniejsza oferta na budowę S17 w woj. mazowieckim

Najkorzystniejsza oferta na budowę S17 w woj. mazowieckim

Po otwarciu kopert okazało się, że to Budimex złożył najkorzystniejszą ofertę na budowę odcinka trasy ekspresowej S17 od końca obwodnicy Garwolina do granicy województw mazowieckiego i lubelskiego.

Najkorzystniejsza oferta na budowę S17 w woj. mazowieckim

Oferta firmy Budimex okazała się najkorzystniejsza w przetargu na zaprojektowanie i budowę S17 na terenie województwa mazowieckiego, od końca obwodnicy Garwolina do granicy województw mazowieckiego i lubelskiego.

Realizację trasy o długości ponad 25,2 km podzielono na dwa odcinki. Realizację pierwszego  z nich, o długości ok. 12,2 km od obwodnicy Garwolina do końca obwodnicy Gończyc, Budimex wycenił na 288,5 mln zł. Natomiast należność za wykonanie drugiego, pomiędzy obwodnicą Gończyc a granicą województw o długości ok. 13 km,  wynosi ok. 313, 6 mln zł. W obu przypadkach wykonawca zaproponował skrócenie terminu realizacji z 37 do 34 miesięcy (w trakcie prac budowlanych nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) i wydłużenie okresu gwarancyjnego z 5 do 10 lat.

Podpisanie umowy z wykonawcą będzie możliwe po przeprowadzeniu przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych kontroli dokumentacji przetargowej i braku odwołań konkurentów startujących w przetargu.

Zobacz też: Kiedy zostanie wybudowana obwodnica Skawiny?

Budowa S17 - jak długo potrwa realizacja inwestycji?

Realizacja drogi ekspresowej S17 będzie prowadzona w trybie projektuj i buduj co oznacza iż przyszły wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska decyzję o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, a następnie wybuduje trasę. Przed oddaniem do ruchu opracuje dokumentację  powykonawczą oraz uzyska decyzję dopuszczenia do użytkowania drogi. Nawierzchnia drogi ekspresowej wykonana będzie w technologii betonu cementowego.

Oferta firmy Budimex okazała się najkorzystniejsza w przetargu na zaprojektowanie i budowę S17 na terenie województwa mazowieckiego, od końca obwodnicy Garwolina do granicy województw mazowieckiego i lubelskiego.

Realizację trasy o długości ponad 25,2 km podzielono na dwa odcinki. Realizację pierwszego  z nich, o długości ok. 12,2 km od obwodnicy Garwolina do końca obwodnicy Gończyc, Budimex wycenił na 288,5 mln zł. Natomiast należność za wykonanie drugiego, pomiędzy obwodnicą Gończyc a granicą województw o długości ok. 13 km,  wynosi ok. 313, 6 mln zł. W obu przypadkach wykonawca zaproponował skrócenie terminu realizacji z 37 do 34 miesięcy (w trakcie prac budowlanych nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) i wydłużenie okresu gwarancyjnego z 5 do 10 lat.

Zobacz też: Kiedy powstanie bezkolizyjne skrzyżowanie Zakopianki w Poroninie?

Podpisanie umowy z wykonawcą będzie możliwe po przeprowadzeniu przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych kontroli dokumentacji przetargowej i braku odwołań konkurentów startujących w przetargu.

Realizacja drogi ekspresowej S17 będzie prowadzona w trybie projektuj i buduj co oznacza iż przyszły wykonawca opracuje dokumentację projektową, uzyska decyzję o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, a następnie wybuduje trasę. Przed oddaniem do ruchu opracuje dokumentację  powykonawczą oraz uzyska decyzję dopuszczenia do użytkowania drogi. Nawierzchnia drogi ekspresowej wykonana będzie w technologii betonu cementowego.

Źródło: Materiały prasowe GDDKiA

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Dybka

Aplikant adwokacki, specjalista w dziedzinie prawa nieruchomości, prawa budowlanego oraz podatkowego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »