REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Będzie jeszcze więcej parkomatów w Warszawie

Więcej parkomatów znajdziemy na Muranowie, Ochocie, Pradze Północ i Woli Fot. Fotolia
Więcej parkomatów znajdziemy na Muranowie, Ochocie, Pradze Północ i Woli Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Warszawa powiększy strefę płatnego parkowania. Więcej parkomatów znajdziemy na Muranowie, Ochocie, Pradze Północ i Woli. 16 czerwca radni będą jeszcze nad sprawą głosować, jednak jest to już tylko formalność.

Radnym i mieszkańcom Śródmieścia oraz Woli bardzo zależało na ustanowieniu na Muranowie strefy płatnego parkowania. Skarżyli się, że kierowcy, chcąc dojechać do centrum i uniknąć opłat za stawianie tam pojazdów, zostawiają je na ulicach Muranowa. Radni poszli o krok dalej, w planach jest więc przesunięcie granicy strefy aż do ulicy Okopowej.

REKLAMA

Zobacz też:  Koniec bezkarności na drogach osiedlowych  

REKLAMA

Strefa obejmie również Mirów do ulicy Towarowej. Ochota natomiast będzie od południowej strony ograniczona ulicą Wawelską. Jeżeli chodzi o Pragę Północ, SPPN będzie ustanowiona od brzegu Wisły, na Alei Solidarności, ulicy Targowej do ulicy Zamoyskiego, wzdłuż Portu Praskiego z powrotem do Alei Solidarności.

Ale na wprowadzenie zmian w zakresie granic strefy, potrzeba czasu. Radnym zajmą wiele miesięcy przygotowania do zmiany granic stref płatnego parkowania. W tym czasie zakupione zostaną nowe parkomaty- aż 290, wprowadzone będą zmiany w organizacji ruchu i niezbędne oznakowania. Koszt tych modyfikacji to 6 mln zł. Ale jest to inwestycja, która się państwu zwróci. Ratusz bowiem szacuje, że wpływy z powiększenia strefy będą się utrzymywać na poziomie 5,5 mln zł rocznie. Nowe zarządzenia wejdą w życie 1 października 2012r.

Zobacz też:  Wyremontują drogi na granicy z Litwą. Za 5 milionów złotych  

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dobra wiadomość dla kierowców jest taka, że stawki za parkowanie w strefie się nie zmienią. Płacić będziemy za pierwszą godzinę 3zł, za drugą 3,6zł, za trzecią 4,2, za czwartą i kolejne- 3zł. Wysokość opłat jest taka sama zarówno dla osób korzystających z niej stale, jak i okazjonalnie.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA