| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7, to tak naprawdę dogłębnie zmodernizowana szósta generacja modelu. I choć na rynku jest już w sprzedaży Passat B8, B7 wciąż jest drogi. Czy w tym przypadku cena odzwierciedla jakość?

Silniki wysokoprężne są wolne od wad konstrukcyjnych, ale podczas oględzin trzeba zachować zdrowy rozsądek i zdawać sobie sprawę, że duże przebiegi mogą skutkować koniecznością wymiany bardzo kosztownych podzespołów.

Ceny części zamiennych do Passata B7 bywają odrobinę niższe lub pozostają na tym samym poziomie, co do modelu B6. Ale jest druga strona medalu. Ze względu na stosunkowo skomplikowaną obsługę serwisową, nawet poza ASO ceny napraw będą wysokie.

Zalety: Wysoka jakość wykończenia, wysoki komfort jazdy, oszczędne jednostki napędowe, stosunkowo niska awaryjność.

Wady: Wysokie koszty obsługi serwisowej, wysoka cena zakupu, spora popularność wśród złodziei.

Zobacz też: Volkswagen Passat B5 (1996-2005)

Ceny części do Volkswagena Passata B7 2.0 TDI 140 KM

Amortyzator przedni: od 200 zł

Klocki hamulcowe (przód): od 180 zł

Tarcze hamulcowe (przód): od 190 zł

Sprzęgło (zestaw): od 960 zł

Rozrząd (pasek i zestaw rolek): od 820 zł

Volkswagen Passat B7  (2010-2014) –  historia modelu

2010: Prezentacja modelu Volkswagen Passat B7

2012: Debiut odmiany Alltrack ze zwiększonym prześwitem i napędem na obie osie

2013: Volkswagen Passat B7 2.0 TDI bije rekord Guinessa przejeżdżając przez wszystkie stany USA osiągając średni wynik zużycia paliwa 3,02 l na 100 km.

2014: Prezentacja następcy modelu – Passata B8

Volkswagen Passat B7  (2010-2014) – dane techniczne

Volkswagen Passat B7 - najpopularniejsze silniki benzynowe
Silnik 1.4 TSI 1.8 TSI 2.0 TSI
Zasilanie benzynowy, turbo benzynowy, turbo benzynowy, turbo
Pojemność  1390 ccm 1798 ccm 1984 ccm
Układ cylindrów/zawory R4/16 R4/16 R4/16
Maksymalna moc 122 KM 160 KM 210 KM
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm 250 Nm 280 Nm
V-max 200 km/h 220 km/h 238 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 10,3 s 8,5 s 7,6 s
Śr. zużycie paliwa 6,3 l/100 km 6,9 l/100 km 7,2 l/100 km
Volkswagen Passat B7 - najpopularniejsze silniki Diesla
Silnik 1.6 TDI 2.0 TDI CR 2.0 TDI CR
Zasilanie turbodiesel turbodiesel turbodiesel
Pojemność  1598 ccm 1968 ccm 1968 ccm
Układ cylindrów/zawory R4/16 R4/16 R4/16
Maksymalna moc 105 KM 140 KM 170 KM
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm 320 Nm 350 Nm
V-max 195 km/h 213 km/h 227 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 12,2 s 9,8 s 8,6 s
Śr. zużycie paliwa 4,3 l/100 km 4,8 l/100 km 4,6 l/100 km
reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Ewelina Stachowiak

Marketing Team Leader w firmie HR Tools

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »