| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7 (2010-2014)

Volkswagen Passat B7, to tak naprawdę dogłębnie zmodernizowana szósta generacja modelu. I choć na rynku jest już w sprzedaży Passat B8, B7 wciąż jest drogi. Czy w tym przypadku cena odzwierciedla jakość?

Highline – Była droższa o 10 tys. zł od Trendline i zawierała dodatkowo m.in. częściowo skórzaną tapicerkę, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, siedemnastocalowe obręcze z lekkich stopów, czujnik ciśnienia w ogumieniu, przednie siedzenia podgrzewane, czy podgrzewane dysze spryskiwaczy.

Na rynku bez trudu można znaleźć Passaty wyposażone w opcjonalny system nawigacji, czy dwustrefową klimatyzację Climatronic.

Na rynku są też dostępne odmiany Volkswagena Passata B7 z napędem na obie osie (4motion). Jest to napęd oparty o sprzęgło Haldex, w którym elektroniczny mechanizm przekazuje w razie potrzeby moment obrotowy na tylną oś.

Volkswagen Passat B7  (2010-2014) – gama silnikowa

Bez wątpienia najpopularniejszymi jednostkami napędowymi spotykanymi w Passacie B7 na polskim rynku są odmiany napędzane przez silnik 2.0 TDI CR w wariantach 140 i 170 KM.

Ale przez długi czas na polskim rynku Passat B7 był dostępny z następującymi jednostkami napędowymi:

Silniki benzynowe:

1.4 TSI/122 KM – Było to podstawowe źródło napędu. Według danych producenta 122-konny Passat sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,3 s, a w ruchu miejskim spala 8,1 l/100 km.               

1.8 TSI/160 KM – Silnik był droższy o około 5 tys. zł w stosunku do jednostki 1.4 TSI. Według danych producenta 160-konny Passat rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,5 s, a w ruchu miejskim spala 9,6 l/100 km.

2.0 TSI/210 KM – Silnik dostępny jest od poziomu wyposażenia Comfortline. 210-konna jednostka napędowa to propozycja dla wymagających kierowców, szczególnie ceniących osiągi. Według danych producenta silnik 2.0 TSI rozpędza Passata od 0 do 100 km/h w 7,6 s, a zużycie paliwa w ruchu miejskim wynosi 10 l/100 km.

Silniki Diesla:

1.6 TDI/105 KM – najsłabszy silnik w gamie jest jednocześnie najoszczędniejszy. Jest to propozycja dla kierowców, dla których przede wszystkim liczy się niskie zużycie paliwa. Według danych producenta 105-konny TDI spala 5,2 l/100 km w ruchu miejskim. Nie może się za to wylegitymować dobrą dynamiką - jak podaje producent przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 12,2 s. Na zakup podstawowego diesla trzeba było przeznaczyć o około 11 tys. zł więcej niż na zakup podstawowego silnika benzynowego.

2.0 TDI/140 KM – Jest droższy o około 6 tys. zł od najsłabszego diesla. Według danych producenta przyspieszenie od 0 do 100 km/h tej odmiany Passata trwa 9,8 s, a zżycie paliwa w ruchu miejskim wynosi 5,6 l/100 km.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Anna Bierła

Ekspert Aferry.pl, specjalista ds. marketingu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK