| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używany Seat Toledo III (2004 - 2009) - brzydkie kaczątko

Używany Seat Toledo III (2004 - 2009) - brzydkie kaczątko

Seat Toledo III wzbudził wielkie kontrowersje z racji swojego wyglądu. Niespodziewanie staje się to atutem na rynku wtórnym. Ceny w porównaniu do innych klasowych rywali są bezkonkurencyjne.

Seat odniósł wielki sukces gdy większościowy pakiet jego udziałów przejął koncern Volkswagena. Wypuszczając na rynek Toledo III-generacji Seat miał nadzieje na kontynuację dobrej passy jaką podtrzymywał Toledo II. Niestety życie zweryfikowało te plany.

Seat Toledo III: nadwozie

Zobacz też: Używany Saab 9-3 Turbo X – wady i zalety

Projektantem pojazdu jest słynny Walter da Silva. Szczerze mówiąc auto wygląda bardziej jakby mistrz przekazywał przez telefon swoją wizję uczniowi, który starał się jak mógł ale…no właśnie powstał ten tył. Tył, który jakby go nie dopasowywać nie wygląda dobrze z żadnej strony. Sprawia wrażenie tworu dodanego na siłę do pozostałej bryły auta. "Auto Emotion" głosi hasło reklamowe Seata. Emocje? Jak najbardziej, tylko że pojawiają się raczej te niezdrowe. Kończąc pastwienie się nad sylwetką auta przechodzimy do jego zalet. „Ciekawa bryła” zapewnia niezłe możliwości przewozowe i przydatność na co dzień.

Seat Toledo III: wnętrze

Zobacz też: Używana Skoda Octavia II (2004 - ) - pojemna "Czeszka"

Aby uciec przed widokiem karoserii auta zalecane jest szybkie zajęcie pozycji za kierownicą auta. Wnętrza na szczęście wygląda ładnie, ale wykonano go z marnej jakości plastików. Fotele są wygodne i sprzyjają dłuższym podróżom. Bagażnik ma pojemność aż 500 litrów, a dodatkowo łatwo go załadować pod sam dach dzięki otwieranej tylnej klapie wraz z szybą. Zaskakuje ilość miejsca na tylnej kanapie. Możemy poczuć się jak w aucie o klasę wyższym. Zarówno na nogi jak i nad głową mamy wystarczająco dużo miejsca, żeby znieść nawet najdalszą podróż. Seat na początku swego bytu rynkowego był drogi, ale dobrze wyposażony. To dobra sytuacja dla osób szukających auta używanego za rozsądne pieniądze, gdyż dziś wiemy, że Toledo III bardzo szybko traci na wartości. Dodatki mogą płatać „figle”. Lusterka i szyby boczne mają podatny na uszkodzenia sterownik, często przepalają się żarówki, użytkownicy skarżą się na problemy z zamkiem tylnej klapy. Zdarzają się niedomagania wentylatora klimatyzacji i poluzowane amortyzatory klapy bagażnika.

Seat Toledo III: silniki

Zobacz też: Używany Fiat Croma II (2005 – 2010) – rynkowy margines

Cała gama pochodzi oczywiście od Volkswagena i jest taka sama jak w przypadku Golfa V. Niestety powodów do radości w związku z tym nie ma, gdyż wraz z techniką Seat odziedziczył „solidną niemiecką technikę” m.in. w postaci 2.0 TDI PD.  

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Seat Toledo III - Wnętrze wykonane ze słabych plastików ale dobrze zmontowane.
Seat Toledo III - Wnętrze wykonane ze słabych plastików ale dobrze zmontowane.

Seat Toledo III
Seat Toledo III

Seat Toledo III
Seat Toledo III

Seat Toledo III - marka od początku nie wiedziała czym ma być ten pojazd. Van, sedan a może kombi?
Seat Toledo III - marka od początku nie wiedziała czym ma być ten pojazd. Van, sedan a może kombi?

Seat Toledo III - tył wygląda znośnie, najgorzej prezentuje się linia boczna.
Seat Toledo III - tył wygląda znośnie, najgorzej prezentuje się linia boczna.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Turek

analityk

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »