| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używany Volkswagen Phaeton (2002 - ) – wady i zalety

Używany Volkswagen Phaeton (2002 - ) – wady i zalety

Volkswagen Phaeton, mimo iż nie osiągnął rynkowego sukcesu stanowi ciekawą alternatywę w gronie luksusowych limuzyn. W porównaniu do klasowych rywali używanego Phaetona cechuje trwałość i relatywnie niska cena.

Ceny części:

  • Tarcza hamulcowa przednia Bosch – od 400 zł
  • Klocki hamulcowe przednie Ferodo – od 500 zł
  • Tarcza hamulcowa tylna Bosch – od 200 zł
  • Klocki hamulcowe tylne Ferodo – od 250 zł

Zobacz też: Jak wybrać luksusowe auto?

Używany Volkswagen Phaeton (2002 - ) - podsumowanie

Używany Volkswagen Phaeton stanowi ciekawą alternatywę dla niemieckiej konkurencji w segmencie aut luksusowych. Ze względu na niską podaż ceny są atrakcyjne. Wykonanie i wyposażenie auta stoi na najwyższym poziomie. Ze względu na bardzo wysokie koszty obsługi lepiej zrezygnować z silników 5.0 V10 TDI oraz 6.0 W12. Osobom zależącym na możliwie najekonomiczniejszym wariancie polecić można silnik 3.0 V6 TDI. Motor ten dostępny jest w modelach Audi, dzięki temu znalezienie części zamiennych nie będzie stanowiło problemu, a naprawy silnika można zlecić niezależnemu serwisowi. Dla wielbicieli silników benzynowych godny polecenia wydaje się być silnik 4.2 V8 znany z modelu Audi A8. Silnik ten dobrze znosi zasilanie LPG. Bez względu na wybór wersji silnikowej należy spodziewać się wysokich kosztów utrzymania. Skomplikowane usterki naprawimy jedynie w autoryzowanych serwisach mających dostęp do narzędzi przeznaczonych do tego modelu. Poszukując tak luksusowego i rzadkiego auta należy dokładnie sprawdzać historię serwisową oglądanego egzemplarza.

Ceny modelu w porównaniu do konkurencji (w tys. złotych)

Rocznik / model

Volkswagen Phaeton

Audi A8 (D3)

BMW serii 7 (E65)

Mercedes klasy S (W220/W221)

2003

40 - 60

40 - 60

35 - 70

30 - 80

2005

50 - 70

55 - 90

50 - 100

50 - 100

2007

60 - 80

70 - 140

70 - 150

80 - 200

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK