| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Używane > Używany Peugeot 406: elegant z klasą

Używany Peugeot 406: elegant z klasą

Pomimo swojego wieku Peugeot 406 zachowuje pewien poziom. Ceny zdecydowanie spadły co sprawiło, że może zainteresować potencjalnych nabywców.

Silniki benzynowe

1.6 88KM – taki silnik w tym aucie wydaje się być nieporozumieniem. Spalanie na poziomie 8.5 litra przy takiej mocy i osiągach to stanowczo zbyt dużo. Występowała tylko w sedanie. Nie polecamy.

1.8 90KM – Wzrost mocy o 2KM przekłada się na większe spalanie o 0.5 litra (9 litrów). Niestety ten wariant mocy również nie pozwala na swobodne i dynamiczne przemieszczanie się. Odradzamy tą jednostkę.

1.8 110KM – taka moc jest to absolutne minimum jeśli chodzi o Peugeota 406. Spalanie pozostaje takie samo jak w silniku o mocy 90KM. W przypadku instalacji gazowej jednostka spala 10 litrów gazu. Silnik bardzo popularny wśród wielu użytkowników Peugeota 406. Zdecydowanie należy uważać na rozrząd.

1.8 116KM – silnik najczęściej występujący w modelach z końcówki produkcji. Spalanie na poziomie wersji 110KM. Znikoma różnica pod względem przyspieszenia - zaledwie 0.2 sekundy.

2.0 132KM – silnik produkowany do 2000 roku. Spalanie na poziomie 9 litrów, stawia go na równi z silnikiem 1.8. Jednak jednostka 2.0 oferuje znacznie większą moc i nie ma problemów z szybko pękającymi paskami rozrządu. Dobra oferta pod instalację gazową.

Zobacz też: Ford Fiesta MK6: funkcjonalność to podstawa

2.0 138KM – jednostka montowana w ostatnich latach produkcji. Pod względem eksploatacji zachowuje ten sam poziom co wersja 132KM. Również polecamy, groźny konkurent dla silnika 1.8

2.0 140KM – auta z tym silnikiem praktycznie nie występują na naszym rynku aut używanych. Bezpośredni wtrysk paliwa sprawia, że nie mamy możliwości zamontowania instalacji gazowej. Spalanie na poziomie 9 litrów. Oferta ciekawa, jednak „egzotyczna” na naszym rynku.

2.0 Turbo 147KM – samochód pomimo turbodoładowania nie imponuje osiągami przy spalaniu 10 litrów na „setkę”. Ewentualne problemy z turbosprężarką mogą wygenerować dodatkowe koszty. Bardzo słaby stosunek spalania do osiągów. Nie polecamy

2.2 158KM – praktycznie bezkonkurencyjna alternatywa dla silnika 2.0 Turbo. Spalanie praktycznie bez zmian, lepsza dynamika sprawa, że silnik wart jest zainteresowania. Polecamy dla osób, które lubią czuć dynamikę podczas jazdy. Nie jest to „demon” prędkości, jednak jeden z lepszych silników do auta o tych rozmiarach.

3.0 190KM – auta z tym silnikiem były produkowane do 2000 roku. Bardzo dobra dynamika przy umiarkowanym spalaniu – 11 litrów. Jeżeli szukamy auta tańszego, z początku produkcji i nie przeszkadza nam takie spalanie, to jest to idealna oferta.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Sławomir Ekman

Dyrektor 24iValue

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »