| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Renault Koleos: charakterystyczny

Test Renault Koleos: charakterystyczny

Nie jesteś za piękny, ale masz w sobie to "coś". Gwiazdą popkultury nie zostaniesz, ale i tak znajdzie się grupa twoich wielbicieli, fanów, wyznawców...

Koleosa w testowanej wersji napędza silnik wysokoprężny dCi o pojemności dwóch litrów, mocy maksymalnej 150 koni przy 4000 obrotów i stosunkowo niedużym, jak na taki silnik momencie obrotowym 320 Nm dostępnym od 2000 obrotów, czyli bardzo wysoko. Takie zubożone parametry zawdzięczamy pewnie trosce o środowisko, ale trochę żal tych koni, co gdzieś pouciekały. Nawet sześciobiegowa skrzynia niewiele tu zmienia. Do tego sprzęgło bierze wysoko. Cóż, na sportowe doznania i tak nie ma co tu liczyć, warto więc przy zakupie rozważyć wersję z automatem. Spalanie wskazywane przez pokładowy komputer podczas naszego testu osiągnęło 9 litrów, co należy uznać za bardzo dobry wynik (o katalogowych danych jak zwykle zapominając).

Na pochwałę zasługują właściwości jezdne, zarówno na szosie, jak i poza nią jest stabilnie i komfortowo. Opcja blokady mechanizmu różnicowego przydaje się w śliskich warunkach, tak samo jak ESP, które można całkowicie i bezpowrotnie wyłączyć, żeby ustrzec się... niespodzianek podczas przekopywania czyjegoś trawnika.

Zobacz też: Test Renault Laguna III – krok w stronę jakości

Pozycjonowany przez producenta jako wszechstronny crossover Koleos wypełnia swoje zadanie i sprawdza się na tyle, na ile zechce jego właściciel, czyli w każdej nieekstremalnej sytuacji. Lista wyposażenia seryjnego jest okazała i choć na przykład na skórzaną tapicerkę, czy szklany dach można liczyć w wyższej opcji Privilege, którą mieliśmy w naszym teście, kosztującej w promocji 117600 złotych, to wspomniane audio Bose można otrzymać w wersji o 10 tysięcy tańszej. Widać, że Koleos stara się spenetrować obszary rynku rzadko odwiedzane przez konkurencję i choć producent renomy zdobywcy bezdroży jeszcze nie posiada, to może warto rozważyć tę propozycję.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Renault Koleos -przód.
Renault Koleos -przód.

Renault Koleos -bagażnik.
Renault Koleos -bagażnik.

Renault Koleos -bok.
Renault Koleos -bok.

Renault Koleos -podłokietnik.
Renault Koleos -podłokietnik.

Renault Koleos -przód/bok.
Renault Koleos -przód/bok.

Renault Koleos -silnik.
Renault Koleos -silnik.

Renault Koleos -deska rozdzielcza.
Renault Koleos -deska rozdzielcza.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos przód.
Renault Koleos przód.

Renault Koleos -tył.
Renault Koleos -tył.

Renault Koleos -tył.
Renault Koleos -tył.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos -wnętrze.
Renault Koleos -wnętrze.

Renault Koleos -bagażnik.
Renault Koleos -bagażnik.

Renault Koleos -bok.
Renault Koleos -bok.

Renault Koleos -wnętrze.
Renault Koleos -wnętrze.

Renault Koleos -drzwi.
Renault Koleos -drzwi.

Renault Koleos -zegary.
Renault Koleos -zegary.

Renault Koleos -przód/bok.
Renault Koleos -przód/bok.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Czopik

Rajdowy Mistrz Polski, właściciel Szkoły Bezpiecznej Jazdy SBJ

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »