| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Renault Koleos: charakterystyczny

Test Renault Koleos: charakterystyczny

Nie jesteś za piękny, ale masz w sobie to "coś". Gwiazdą popkultury nie zostaniesz, ale i tak znajdzie się grupa twoich wielbicieli, fanów, wyznawców...

Koleosa w testowanej wersji napędza silnik wysokoprężny dCi o pojemności dwóch litrów, mocy maksymalnej 150 koni przy 4000 obrotów i stosunkowo niedużym, jak na taki silnik momencie obrotowym 320 Nm dostępnym od 2000 obrotów, czyli bardzo wysoko. Takie zubożone parametry zawdzięczamy pewnie trosce o środowisko, ale trochę żal tych koni, co gdzieś pouciekały. Nawet sześciobiegowa skrzynia niewiele tu zmienia. Do tego sprzęgło bierze wysoko. Cóż, na sportowe doznania i tak nie ma co tu liczyć, warto więc przy zakupie rozważyć wersję z automatem. Spalanie wskazywane przez pokładowy komputer podczas naszego testu osiągnęło 9 litrów, co należy uznać za bardzo dobry wynik (o katalogowych danych jak zwykle zapominając).

Na pochwałę zasługują właściwości jezdne, zarówno na szosie, jak i poza nią jest stabilnie i komfortowo. Opcja blokady mechanizmu różnicowego przydaje się w śliskich warunkach, tak samo jak ESP, które można całkowicie i bezpowrotnie wyłączyć, żeby ustrzec się... niespodzianek podczas przekopywania czyjegoś trawnika.

Zobacz też: Test Renault Laguna III – krok w stronę jakości

Pozycjonowany przez producenta jako wszechstronny crossover Koleos wypełnia swoje zadanie i sprawdza się na tyle, na ile zechce jego właściciel, czyli w każdej nieekstremalnej sytuacji. Lista wyposażenia seryjnego jest okazała i choć na przykład na skórzaną tapicerkę, czy szklany dach można liczyć w wyższej opcji Privilege, którą mieliśmy w naszym teście, kosztującej w promocji 117600 złotych, to wspomniane audio Bose można otrzymać w wersji o 10 tysięcy tańszej. Widać, że Koleos stara się spenetrować obszary rynku rzadko odwiedzane przez konkurencję i choć producent renomy zdobywcy bezdroży jeszcze nie posiada, to może warto rozważyć tę propozycję.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Renault Koleos -przód.
Renault Koleos -przód.

Renault Koleos -bagażnik.
Renault Koleos -bagażnik.

Renault Koleos -bok.
Renault Koleos -bok.

Renault Koleos -podłokietnik.
Renault Koleos -podłokietnik.

Renault Koleos -przód/bok.
Renault Koleos -przód/bok.

Renault Koleos -silnik.
Renault Koleos -silnik.

Renault Koleos -deska rozdzielcza.
Renault Koleos -deska rozdzielcza.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos przód.
Renault Koleos przód.

Renault Koleos -tył.
Renault Koleos -tył.

Renault Koleos -tył.
Renault Koleos -tył.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos -tylna kanapa.
Renault Koleos -tylna kanapa.

Renault Koleos -wnętrze.
Renault Koleos -wnętrze.

Renault Koleos -bagażnik.
Renault Koleos -bagażnik.

Renault Koleos -bok.
Renault Koleos -bok.

Renault Koleos -wnętrze.
Renault Koleos -wnętrze.

Renault Koleos -drzwi.
Renault Koleos -drzwi.

Renault Koleos -zegary.
Renault Koleos -zegary.

Renault Koleos -przód/bok.
Renault Koleos -przód/bok.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Zentel

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »