| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Renault Clio RS: Paski obowiązkowe

Test Renault Clio RS: Paski obowiązkowe

Okazuje się, że Clio RS nie jest miniaturką sportowej Meganki. To zupełnie inne auto. W limitowanej wersji Gordini zapewnia poczucie wyjątkowości, ale wszystko ma swoją cenę

Clio RS prowadzi się znacznie lepiej niż jego cywilny odpowiednik. Układ kierowniczy zyskał na precyzji i pozwala dobrze wyczuć nawierzchnię oraz to, co się dzieje z kołami. Zawieszenie jest sztywne, ale nie tak bardzo, jak na przykład w słabszym Suzuki Swift Sport. Tłumienie nierówności odbywa się znacznie lepiej niż można się spodziewać po sportowym samochodzie. Można zatem jeździć tym autem po polskich dziurach bez obaw o utratę zębów. Trzeba tylko uważać na felgi.

Aby stać się właścicielem Clio RS w limitowej serii Gordinii należy przygotować się na niemały wydatek. Auto kosztuje 93 000 zł (w promocji na rocznik 2010 – 86 000zł), i jest tym samym 6 000 zł droższe od zwykłego RS. Za te cenę staniemy się posiadaczem małego, miejskiego ściganta, który mimo bardzo dobry osiągów nie traci na funkcjonalności hatchabacka klasy B. I co chyba jeszcze ważniejsze, auta limitowanego, o wyróżniającym się wyglądzie. Z drugiej strony 250 konne Megane RS kosztuje 100 600zł, a jeśli uda nam się trafić na dobrą ofertę konkretnego dilera - nawet mniej. Różnica w cenie między tymi modelami może zatem stopnieć niczym śnieg podczas wiosennej odwilży.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Renault Clio RS Gordini bagażnik fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini bagażnik fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini zegary fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini zegary fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini wnętrze tył fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini wnętrze tył fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini bok fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini bok fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini kokpit fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini kokpit fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini wnętrze przód fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini wnętrze przód fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini bok fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini bok fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini plakietka fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini plakietka fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini tył fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini tył fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini kokpit fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini kokpit fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini silnik fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini silnik fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini siedzenia przód fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini siedzenia przód fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini bagażnik fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini bagażnik fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini przód fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini kanapa tył fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini kanapa tył fot. Maciej Medyj

Renault Clio RS Gordini tył i bok fot. Maciej Medyj
Renault Clio RS Gordini tył i bok fot. Maciej Medyj

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK