| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Citroen C4: Polska premiera i pierwsza jazda

Test Citroen C4: Polska premiera i pierwsza jazda

Następca Xsary wywołał spore zaciekawienie wśród zwolenników aut kompaktowych. Miał nowoczesne rozwiązania i linię nadwozia różną dla wersji 3 i 5 drzwiowej. Czy jego sukcesor będzie równie atrakcyjny?

Poza tym mamy tu nowocześnie zaprojektowana konsolę środkową i czytelny zestaw zegarów z centralnym wyświetlaczem komputera oraz zmiennym podświetleniem (do wyboru jest białe i niebieskie oraz ich pośrednie odcienie). Zrezygnowano z elementów charakterystycznych dla poprzedniej generacji, czyli stałego środka kolumny kierownicy oraz elektronicznego, centralnego zestawu zegarów. Nową generację C4 zaopatrzono jednak w sporo gadżetów. Na pokładzie może znaleźć system masażu w przednich fotelach (wyłączalny) oraz ostrzegawcze lampki w lusterkach, informujące o samochodzie w martwym polu.

Zobacz też: Test Citroen C4 Picasso: Minivan dla aktywnych tatusiów

Kabina okazuje się przestronna. Zwłaszcza z przodu na brak miejsca nie można narzekać. Fotele nastawione na komfort są obszerne. Do tego spory, bo mający 380 litrów bagażnik. Jest to zatem auto dla rodzin lubiących wakacyjne podróże. Jedyną naprawdę irytującą rzeczą jest automatyczny hamulec ręczny (seryjny tylko w wersji Exclusive). Działa dziwnie, bo jeśli zaciągniemy go na światłach, po wrzuceniu jedynki i dodaniu gazu system sam nie odpuszcza. Trzeba wcisnąć pedał hamulca i chwilę poczekać. Poza tym, po krótkim teście innych uwag brak. To ciekawe i nowoczesne auto, pełne elektronicznych gadżetów – więcej będziemy mogli jednak powiedzieć dopiero po przeprowadzeniu pełnego testu.

Ceny Citroena C4 zaczynają się od 57 300zl za wersję 1.4 95KM Attraction (cena lansowania obowiązująca do końca marca – 49 800zł). Benzynowy 1.6 120KM to wydatek minimum 61 000zł (56 500zł), a najtańszy diesel 1.6 90KM wyciągnie z naszej kieszeni przynajmniej 65 300zł (60 800zł). Auto jakim mieliśmy okazję jeździć, czyli 110-konny diesel w najbogatszej wersji Exclusive kosztuje 80 800zł (76 300zł), a jeszcze mocniejszy 2.0 HDi 150KM – 88 800zł (84 300zł).

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj
Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj

Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj
Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj

Citroen C4 tył fot. Maciej Medyj
Citroen C4 tył fot. Maciej Medyj

Citroen C4 tył fot. Maciej Medyj
Citroen C4 tył fot. Maciej Medyj

Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj
Citroen C4 przód fot. Maciej Medyj

Citroen C4 deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj
Citroen C4 deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj

Citroen C4 siedzenia tył fot. Maciej Medyj
Citroen C4 siedzenia tył fot. Maciej Medyj

Citroen C4 deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj
Citroen C4 deska rozdzielcza fot. Maciej Medyj

Citroen C4 zegary fot. Maciej Medyj
Citroen C4 zegary fot. Maciej Medyj

Citroen C4 silnik fot. Maciej Medyj
Citroen C4 silnik fot. Maciej Medyj

Citroen C4 kokpit fot. Maciej Medyj
Citroen C4 kokpit fot. Maciej Medyj

Citroen C4 bagażnik fot. Maciej Medyj
Citroen C4 bagażnik fot. Maciej Medyj

Citroen C4 siedzenia przód fot. Maciej Medyj
Citroen C4 siedzenia przód fot. Maciej Medyj

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Podkarpackie Biuro Analiz Podatkowych

K. Pysz Kancelaria Doradcy Podatkowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »