| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Nissan NV200: Van wcale nie mini

Test Nissan NV200: Van wcale nie mini

Kogo znużył zbyt osobowy charakter nowoczesnych adaptacji aut dostawczych, ich szczelnie pokryte tapicerką i plastikiem wnętrza i obniżone podwozia postawione na niskoprofilowych alufelgach, ten ma jeszcze wybór.

Nissan NV200 to van, w którym zatrzymał się czas. Nie próbuje gonić konkurencji. Jego nadwozie ma wprawdzie parę odważnych przetłoczeń, ale to wciąż to samo auto, znane pod różnymi nazwami – ja zapamiętałem Vanette. Przedni pas kojarzy się z najnowszą linią japońskiej marki, jednak rzut oka z boku wystarczy, żeby rozpoznać klasykę. Uwagę zwracają małe i wysoko umieszczone boczne okna – prócz tych w przednich drzwiach. Bagaż wprawdzie nie musi mieć zbyt jasno, nawet lepiej, że z ulicy trudniej zajrzeć do kufra, ale jeśli pasażerami tylnej kanapy będą dzieci, to mogą skarżyć się na nieco ograniczoną możliwość obserwacji mijanych krajobrazów.

Zobacz też: Test Fiat Sedici MultiJet: Włoch z japońskim rodowodem

Nadwozie vana Nissana jest stosunkowo wysokie. Wnętrze też, a co za tym idzie także poziom siedzisk foteli obu rzędów. Wsiadanie ułatwiają progi, choć na tylną kanapę nie będzie się łatwo dostać wspomnianym dzieciom albo osobom starszym. Nawet nie za bardzo jest się za co złapać, żeby podciągnąć się na miejsce. Na szczęście same siedzenia są duże i wygodne nawet w dłuższej trasie. Miejsce pracy kierowcy spełnia swoje zadanie ze swoimi czytelnymi zegarami i kokpitem oraz regulowaną w pionie kierownicą. Brak zamykanego dużego schowka przed pasażerem rekompensuje skrytka w tunelu środkowym i uchwyty na napoje w desce rozdzielczej mogące służyć za półki na drobiazgi. Oparcie fotela pasażera z przodu składa się tworząc stolik – na przykład pod laptopa, czy do wypełniania dokumentów. Są kieszenie w drzwiach przednich, w tylnych odsuwanych jednak ich nie ma, tak jak i podłokietników.

Zobacz też: Citroen C4: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Żadne z tylnych okien się nie otwiera, za to w części towarowej są dodatkowe nawiewy zasilane drugą dmuchawą włączaną osobnym klawiszem usytuowanym przy kolumnie kierownicy. Zdradza to istnienie wersji siedmioosobowej. Bagażnik, który oddzielony jest od przestrzeni pasażerskiej trudno demontowalną ścianko-kratą, ma rzadko spotykaną w klasie „rodzinny van” pojemność. Jest szeroki i bardzo wysoki. Ma płaską podłogę i haki do mocowania przewożonych dóbr, ale nie żadnej półki ani rolety. Można go powiększyć przez złożenie tylnej kanapy pasażerskiej lub przez całkowite jej wyjęcie. Wtedy Nissan NV200 wraca do roli, do jakiej został kiedyś stworzony – małego miejskiego auta dostawczego mieszczącego dwie europalety.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Nissan NV200 - wnętrze
Nissan NV200 - wnętrze

Nissan NV200 - przednie fotele
Nissan NV200 - przednie fotele

Nissan NV200 - kabina
Nissan NV200 - kabina

Nissan NV200 - przód
Nissan NV200 - przód

Nissan NV200 - przód
Nissan NV200 - przód

Nissan NV200 - bok
Nissan NV200 - bok

Nissan NV200 - tył
Nissan NV200 - tył

Nissan NV200 - bok
Nissan NV200 - bok

Nissan NV200 - przestrzeń bagażowa
Nissan NV200 - przestrzeń bagażowa

Nissan NV200 - przód
Nissan NV200 - przód

Nissan NV200 - tylna kanapa
Nissan NV200 - tylna kanapa

Nissan NV200 - przód
Nissan NV200 - przód

Nissan NV200 - deska rozdzielcza
Nissan NV200 - deska rozdzielcza

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Komandzik-Szałagan

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »