| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Testy internautów > Test Volvo C30 T5: Szybka pomarańcza

Test Volvo C30 T5: Szybka pomarańcza

Najmniejsze Volvo to auto niszowe. Nie jest tanie ani zbyt popularne, bo raczej nie tego oczekują jego odbiorcy. Ma jednak w sobie to coś. Sprawdziliśmy, co to takiego. W testowanej wersji nie był to jedynie wygląd.

C30 nigdy nie był modelem kierowanym do szerokiego odbiorcy. To auto dla indywidualistów, którzy z jednej chcą się wyróżniać, a z drugiej mieć auto marki kojarzonej z solidnością i bezpieczeństwem. Volvo zafundowało swojemu najmniejszemu modelowi face lifting. Zmianom uległ głównie przód auta. Większe, przednie reflektory nabrały teraz uśmiechniętego wyglądu, a zmienione zderzaki zyskały bardziej atrakcyjny wygląd. Testowana przez nas wersja ma zdecydowanie sportowy charakter. Z zewnątrz wyróżnia się specjalnymi alufelgami oraz oponami o niskim profilu oraz sporym spojlerem nad tylna klapą, progach i pod przednim zderzakiem. Nie zabrakło również zwracającego uwagę pomarańczowego lakieru oraz srebrnych lusterek zewnętrznych i podwójnego wydechu.

Zobacz też: Opinie kierowców o Volvo C30

Wnętrze również wyraźnie zdradza sportowe aspiracje tej wersji. Nie bez znaczenia jest tu pakiet R-design w które zaopatrzona została nasza testówka. Bardzo dobre fotele pokryto skórzaną tapicerką, która przynajmniej częściowo wykonana jest z naturalnej, a nie ekologicznej skóry. Deska rozdzielcza nie uległa zmianom w stosunku do wersji sprzed liftingu. To nadal dobra ergonomia i ciekawy wygląd konsoli centralnej będącej jedynie płaskim panelem, za którym jest wolna przestrzeń. Uwagę zwraca również niepalny wygląd wzoru jaki został na nią naniesiony. Materiały użyte do budowy wnętrza wyglądają nieźle i są bardzo dobrze spasowane. Mogłyby być jednak bardziej miękkie w miejscach gdzie mają kontakt z ciałem kierowcy czyli na boczkach drzwi. Znakomita gruba kierownica dostępna w pakiecie R-design świetnie leży w dłoniach, a jej metalowe elementy wyglądają bardzo atrakcyjnie.

Zobacz też: Test Volvo V60: Design ceną użyteczności

Na uwagę zasługuje również zestaw zegarów. Jest skromny i bardzo czytelny - pozbawiony niepotrzebnych „odwracaczy uwagi”. Auto zapewnia bardzo dużo przestrzeni z przodu, chyba nikt nie powinien narzekać na brak miejsca. Z tyłu nie jest już tak kolorowo. Wprawdzie znajdziemy tam dwa oddzielne, obszerne fotele zamiast tradycyjnej kanapy, jednak brakuje miejsca na nogi. Bagażnik to którego dostępu broni tylna szyba ma 233 litry pojemności. Ta wartość musi wystarczyć indywidualiście bądź indywidualistce na weekendowy wypad z drugą połówką. W porównaniu z wersją sprzed liftingu lepiej rozwiązano półkę skrywającą bagaż przed wzrokiem ciekawskich. Teraz jest wykonana z twardego materiału i ma otwieraną klapkę, która wymaga jednak 410 zł dopłaty. Brzmienie zestawu audio również plasuje powyżej średniej w klasie kompaktów, jednak zestaw w jaki wyposażono testowe auto wymagał wyłożenia kolejnego 1570 zł.

Zobacz też: Volvo S80 – jakiego wybrać? Poradnik kupującego

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 fotel kierownicy Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 fotel kierownicy Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 wnętrze Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 wnętrze Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bagażnik Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 deska rozdzielcza Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 deska rozdzielcza Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 wnętrze Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 wnętrze Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 przód/bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 przód/bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 tył/bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 tył/bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 przód Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 przód Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 tył Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 tył Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 przód Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 przód Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 tył/bok Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 tył/bok Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 silnik Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 silnik Fot. Maciej Medyj

Volvo C30 T5 zegary Fot. Maciej Medyj
Volvo C30 T5 zegary Fot. Maciej Medyj

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krajowy Rejestr Wierzytelności

Windykuj dłużnika online. Sprzedawaj i kupuj wierzytelności!

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »