| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo Giulia

Po prezentacji elektryzującej i superszybkiej Giulii QV, Alfa Romeo pokazała „cywilną” odmianę modelu.

Nowa Alfa Romeo Giulia - napęd na tył

Nową Giulię wyróżniają nienaganne proporcje, prostota oraz dbałość o wykończenie każdego szczegółu. Decyzja o zastosowaniu napędu na tylną oś jest nie tylko hołdem złożonym legendzie Alfy Romeo; jest rozwiązaniem technicznym, które zapewnia wysokie osiągi oraz dobrą zabawę i emocjonującą jazdę. Kolejną cechą wyróżniającą nowy model Giulia jest optymalny rozkład mas na obie osie i wyrafinowany układ zawieszenia (patent Alfa Romeo) oraz (według informacji producenta) najbardziej bezpośredni układ kierowniczy w tym segmencie na rynku. Ponadto w Alfie Romeo Giulia zastosowano ultralekkie materiały,  jak włókno węglowe, aluminium, kompozyt oraz tworzywo sztuczne. To wszystko w celu uzyskania najlepszej relacji masy do mocy (w najmocniejszej wersji Quadrifoglio wynosi on mniej niż 3 KM/kg).
Do bardziej wyrafinowanych rozwiązań zastosowanych w nowej Giulii należy zintegrowany system hamulcowy (Integrated Braking System IBS) znacznie redukujący drogę hamowania oraz aktywne zawieszenie.

Alfa Romeo Giulia

Źródło: Alfa Romeo

Zobacz też: Test Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBI 240 KM TC

Wyłącznie w wersji Quadrifoglio, zastosowano technologię Torque Vectoring, gdzie występuje rozdzielenie momentu na dwa koła osi tylne oraz system Active Aero Splitter, który aktywnie zarządza dociskiem aerodynamicznym przy dużych prędkościach.

Zobacz też: Nowa Alfa Romeo Giulia: limuzyna z tylnym napędem

Alfa Romeo Giulia QV - nawet 510 KM

Na Salonie Samochodowym w Genewie wystawiono różne konfiguracje modelu. Poziom wyposażenia Giulia Super zaprezentowano z silnikiem wysokoprężnym 2.2 JTDM o mocy 180 KM i silnikiem benzynowym 2.0 Turbo o mocy 200 KM natomiast wersję Quadrifoglio z najmocniejszą jednostką silnikową 2.9 V6 Bi Turbo o mocy aż 510 KM.
Wersja Giulia Super wyróżnia się wysoką jakością wnętrza: siedzenia foteli oraz deskę rozdzielczą pokryto luksusową skórą połączoną z dodatkami w naturalnym drewnie. Auto ma zaintalowane felgi ze stopów lekkich o rozmiarze 18" oraz takie rozwiązania techniczne, jak nowy system infotainment Connect 3D Nav 8.8" oraz sportową kierownicę z przyciskami sterowania.

Źródło: Alfa Romeo

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tobolewscy Kancelaria Doradztwa Biznesowego

Kredyty inwestycyjne, kredyt deweloperski, kredyt obrotowy, restrukturyzacja zadłużenia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK