| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Facelifting Mazdy 2

Facelifting Mazdy 2

Nowa Mazda2 to ewolucja dynamicznego charakteru pierwszej wersji. Wciąż dostępna jest jako auto trzy- i pięciodrzwiowe, a nowy przód sprawia, że bardziej pasuje do obecnej gamy modelowej producenta.

Nowa Mazda2 to ewolucja dynamicznego charakteru pierwszej wersji. Wciąż dostępna jest jako auto trzy- i pięciodrzwiowe, a nowy przód sprawia, że bardziej pasuje do obecnej gamy modelowej producenta.

Z zewnątrz zauważymy nowy przód charakterystyczny dla gamy modelowej Mazdy oraz zmienione oprawy przednich lamp przeciwmgielnych. Klienci będą mogli wybierać spośród jedenastu kolorów karoserii, w tym dwóch nowych – niebieskiego Aquatic Blue Mica i czerwonego Burgundy Red Mica, a także nowych wzorów felg aluminiowych. W zależności od rynku wersja Sport dostępna będzie z aerodynamicznymi nakładkami progów i spojlerem dachowym.

Zobacz też: Rodzinny Francuz – Renault Grand Scenic

We wnętrzu znajdziemy nowy wzór wskaźników z czarnym tłem, białymi cyframi i srebrnymi pierścieniami oraz czarny fortepianowy lakier panelu środkowego i deski rozdzielczej, a także bardziej wytrzymałe materiały w najczęściej dotykanych miejscach konsoli środkowej. W poliftingowej wersji znajdą się również nowocześniejsze wzory obić foteli, nowo zaprojektowane czarne wyloty powietrza klimatyzacji po obu stronach deski rozdzielczej, z otaczającymi je srebrnymi pierścieniami, które zastępując nawiewy całkowicie srebrne minimalizują odbicia w bocznych szybach. Możemy też liczyć na nowy, zamykany schowek w wersjach z kierownicą po lewej stronie.

Zobacz też: Znikający Challenger

Mazda 2 doczekała się też zmodernizowanych silników. Wszystkie jednostki benzynowe i wysokoprężne są zgodne z normą Euro5. Silnik MZR 1,3 Standard Power rozwija moc maksymalną 55 kW/75 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 119 Nm przy 3500 obr./min. zużywając około 2% mniej paliwa (średnio 5,1 l/100 km) i emitując o 5% mniej CO2 (119 g/km). MZR 1,3 High Power rozwija moc maksymalną 62 kW/84 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 121 Nm przy 3500 obr./min. zużywając około 2% mniej paliwa (średnio 5,1 l/100 km) i emitując o 5% mniej CO2 (119 g/km). Z kolei MZR 1,5 z pięciobiegową skrzynią ręczną rozwija moc maksymalną 75 kW/102 KM przy 6000 obr./min. i 133 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min., zużywając średnio 5,8 l/100 km, a taki sam motor z czterostopniową skrzynią automatyczną rozwija moc maksymalną 75 kW/102 KM przy 6000 obr./min. i 133 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4000 obr./min., zużywając średnio 6,3 l/100.

Zobacz też: Nowy Peugeot 107: odnowiony mieszczuch

Unowocześniony został też wysokoprężny silnik o pojemności 1,6 z bezpośrednim wtryskiem common-rail. Rozwija on maksymalnie 70 kW/95 KM (+ 5 KM) przy 3800 obr./min. i 205 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie między 1750 a 3000 obr./min. Zużywa przy tym około 2% mniej paliwa niż poprzedni silnik wysokoprężny (średnio 4,2 l/100 km) i emituje mniej CO2 (tylko 110 g/km).

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Błotnicki

Of Counsel jednej z warszawskich kancelarii prawniczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »