| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Auto Show Poland 2009 - gorąca relacja

Auto Show Poland 2009 - gorąca relacja

W dniach 27 - 29 listopada odbyła się w Warszawie impreza reklamowana jako największe motoryzacyjne wydarzenie tego roku w Polsce. Oto co organizatorzy zaproponowali zwiedzającym.

Honda zgodnie z przewidywaniem umieściła w miejskiej strefie modele City i Jazz, a na stoisku Fiata można było zobaczyć wchodzące na rynek Punto Evo oraz 500 w limitowanej i jeszcze droższej niż zwykle wersji by Diesel. Z kolei tuż obok Ford kusił fanów małych aut modelem Ka.

Strefa ekologiczna zgromadziła nie tylko tych producentów, którzy posiadają w swojej ofercie modele mogące być uznane za bardziej przyjazne dla środowiska, ale również firmy zajmujące się montażem instalacji gazowych jak popularne Landirenzo, które zaprezentowało Fiata 500 "pod gazem". Ponadto można było zapoznać się z ofertami szkół bezpiecznej jazdy oraz przyjrzeć się silnikowi TSI ze stajni Volkswagena zaopatrzonemu w bezpośredni wtrysk LPG.

Zobacz też: Jeszcze lepiej - Nowe Porsche Cayenne

Toyota umieściła w "zielonej strefie" model Prius, a Mercedes B i E klasę wyposażone w silniki diesla. W motory tego typu były również zaopatrzone auta ze stajni Renault. Znaczek dCi widniał na klapach bagażników Megane Grandtour i Scenic. Honda pokazała model Insight, BMW umieściło tu reprezentanta serii 1, a Fiat – Pande zasilaną gazem ziemnym.

Suv i Off Road to kolejna i tym samym ostatnia kategoria prezentowanych pojazdów. Wstępu do tej części broniły porządnie ubrudzone terenową jazdą Nissan Patrol i stary Jeep Wrangler. Dalej Ford prezentował modele Ranger i Kuga, zaś na stoisku BMW zobaczyć można było X6 oraz nowe X1.

Renault promowało model Koleos oraz nieźle wyglądającą Dacie Sandero Stepway. Jeepa reprezentował Wrangler oraz Grand Cherokee, Dodge’a model Journey zaś Chryslera – Grand Voyager. Również Mercedes przygotował kilka aut w kategorii „na prawie każdą drogę”. Zobaczyć można było model klasy R oraz uterenowione ML, GL i GLK. Swoją reprezentacje miał również Porsche Cayenne i Mitsubishi Outlander.

Zobacz też: Polska prezentacja: Seat Leon Cupra R

Niestety na Auto Show Poland 2009 zabrakło zupełnie nowych, premierowych modeli mających wejść na rynek po nowym roku. Zabrakło również wielu ważnych producentów. No i chyba najważniejszy z perspektywy widza minus. Nie do wszystkich aut można było się „przymierzyć”. Jednak im więcej motoryzacyjnych imprez - zwłaszcza, że nie ma ich obecnie zbyt wiele - tym lepiej, dlatego cieszy fakt, że taka wystawa miała miejsce i pokazano na niej kilka prawdziwych aut marzeń. Pozostaje mieć nadzieje, że ta impreza nie będzie tylko jednorazowym zrywem i za rok odbędzie się z większym rozmachem i większą liczbą wystawców.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

Auto Show Poland 2009
Auto Show Poland 2009

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »