| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Nowości Abartha na targach we Frankfurcie

Nowości Abartha na targach we Frankfurcie

Na stoisku Abartha podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie zostaną zaprezentowane trzy nowe samochody. Auta te będą promowane hasłem "Abarth pasja osiągów od 1949 roku". Slogan ten pojawił się po raz pierwszy w kampanii multimedialnej, która szczególny nacisk kładzie na media cyfrowe.

Abarth 695 Tributo Ferrari był jedną z najjaśniej świecących gwiazd na targach we wrześniu 2009. Ten najszybszy w historii Abartha samochód drogowy to wynik współpracy pomiędzy Abarthem i Ferrari. Wyzwanie podjęte przez firmę Abarth okazało się ogromnym sukcesem. W ciągu ostatnich dwóch lat do wersji Rosso Corsa, przedstawionej w roku 2009, dodano  nowe wersje: Giallo Modena, Blu Abu Dhabi oraz Grigio Titanio. Wyprodukowano 1695 sztuk tej wersji samochodu, z czego, od momentu wejścia na rynek w czerwcu 2010, sprzedano 1300 egzemplarzy, które oprócz krajów europejskich trafiły również do Meksyku, Kataru, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Australii i Japonii.

Takie wyniki nie mogły nie wpłynąć na strategiczne posunięcia Marki. Na tegorocznym salonie we Frankfurcie Abarth zaprezentuje się publiczności z trzema „gorącymi" modelami z których każdy reprezentuje sztandarowe wartości firmy. Te nowości to: sportowy i w każdym calu włoski Abarth 500 Cabrio Italia, całkiem nowy Abarth Punto Super Sport, oraz samochód o wyścigowej duszy Abarth 695 Competizione.

W bieżącym roku Abarth prezentuje swoje nowe samochody pod hasłem "Abarth pasja osiągów od 1949 roku". Slogan ten pojawił się  po raz pierwszy w kampanii multimedialnej, która szczególny nacisk kładzie na media cyfrowe.

Zobacz też: Fiat na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Dodatkowo na targi we Frankfurcie szykowany jest jeszcze jeden debiut, tym razem z dziedziny technologii cyfrowej - aplikacja "Abarth 24h Mobile". Jest to pierwsza aplikacja na iPhona, za pomocą której Abarth zamierza dotrzeć do swoich klientów i fanów. Aplikacja ta jest maksymalnie interaktywna a przy tym bardzo łatwa  w obsłudze. Dzięki niej właściciele samochodów Abarth i entuzjaści Marki mogą dowiadywać się o nowościach, a po zarejestrowaniu się do serwisu mogą brać udział we wszystkich wydarzeniach i imprezach organizowanych pod szyldem Skorpiona oraz korzystać z oficjalnych portali społecznościowych marki.

Na międzynarodowym salonie samochodowym Frankfurt Motor Show obejrzeć będzie  można flagowe pojazdy ze stajni Abarth, należące do obu filarów biznesowego profilu Abartha, jakimi są samochody użytkowe i auta wyczynowe. W roku 2011 sprzedano już ponad 6400 sztuk modeli Abarth 500 z nadwoziem zamkniętym oraz kabriolet, a także Abarth Punto. Dodając to tego wyniki sprzedaży wspomnianego wcześniej Abartha 695 Tributo Ferrari można z całą stanowczością stwierdzić, że firma od momentu swojej reaktywacji  radzi sobie bardzo dobrze. Dość powiedzieć, że od roku 2008 firma odnotowuje ciągły wzrost dzięki dobrze sprzedającym się modelom Abarth Grande Punto oraz Abarth 500 (prawie 36 000 sprzedanych samochodów). Klienci zakupili również około 9000 fabrycznych pakietów tuningowych.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Kucharska

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »