| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Lancia na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Lancia na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Lancia Thema, Voyager i Flavia Cabrio. Trzy pierwsze modele zrodzone z aliansu nowej Lancii i nowego Chryslera na prestiżowym „wybiegu" 64. Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Na frankfurckim stoisku Lancii podziwiać można także modele Musa oraz Delta wchodzące w skład najpełniejszej obecnie gamy pojazdów klasy Premium - poczynając od segmentu B, a na pełnowymiarowych MPV skończywszy.

Lancia Voyager dostępna będzie w europejskich salonach sprzedaży już od października bieżącego roku w wersji wyposażenia Gold i wyborem dwóch jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM współpracującym z 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikiem  Diesla V-6 o mocy 163 i pojemności 2,8 litra - w parze z automatyczną przekładnią sześciostopniową.

Fuzja idei i talentów Chryslera oraz Lancii powoduje, że nowe konstrukcje powstawać mogą nieporównywalnie szybciej. Doskonałym przykładem jest przyciągająca wzrok Lancia Flavia Cabrio - kwintesencja jazdy „z wiatrem we włosach" w cztery osoby, wyróżniająca się trójwarstwowym, białym lakierem karoserii i wnętrzem ze szlachetnej skóry. Napędzana 175-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra w zestawie z 6-stopniową przekładnią automatyczną, Flavia Cabrio posiada imponujące wyposażenie seryjne.

Ypislon

Ważne miejsce na stoisku Lancii we Frankfurcie zajmuje nowy Ypsilon. Samochód ten pokazywany jest w trzech wersjach modelowych: 1,2-litrowej, 69-konnej Gold oraz Gold i Platinum napędzanych innowacyjnym silnikiem TwinAir o pojemności 0,9 litra i mocy 85 KM. Po dwudziestu pięciu latach historii i mając „na koncie" ponad półtora miliona pojazdów na drogach, nowy „mini flagowiec" Lancii stanowi odbicie typowej dla swych poprzedników indywidualności, demonstrując  wyrazisty charakter uwodzący urodą i elegancją oraz awangardowe rozwiązania napędu, które dzięki technologiom TwinAir, MultiJet II i Start&Stop obniżają zużycie paliwa i emisję spalin. Unikalne w tej klasie pojazdów wyposażenie, m.in. system telematyczny „Blue&Me-TomTom LIVE", system „Smart Fuel" czy asystent parkowania Magic Parking, reflektory Bi-ksenonowe (HID) i lampy tylne LED - pozwala zapewnić  niespotykany dotąd poziom komfortu.

Zobacz też: Test Lancia Delta: Najpiękniejsza w klasie

Wejściu nowej Lancii towarzyszy rozwój ikon modelowych, czego dowodem jest nowa Delta. Modernizowana ostatnio jako model roku 2011 i pokazywana we Frankfurcie nowa Lancia Delta posiada silnik Turbo Jet o pojemności 1,4 litra (Euro 5) typu Bi-Fuel o mocy 120 KM. Na rynkach europejskich Lancia Delta dostępna będzie w trzech poziomach wyposażenia: Steel, Silver i Gold.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Mirek Gumula

Szkoła Jazdy Subaru

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »