| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Lancia na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Lancia na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie

Lancia Thema, Voyager i Flavia Cabrio. Trzy pierwsze modele zrodzone z aliansu nowej Lancii i nowego Chryslera na prestiżowym „wybiegu" 64. Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Na frankfurckim stoisku Lancii podziwiać można także modele Musa oraz Delta wchodzące w skład najpełniejszej obecnie gamy pojazdów klasy Premium - poczynając od segmentu B, a na pełnowymiarowych MPV skończywszy.

Lancia Voyager dostępna będzie w europejskich salonach sprzedaży już od października bieżącego roku w wersji wyposażenia Gold i wyborem dwóch jednostek napędowych: benzynowym V-6 o pojemności 3,6 litra i mocy 286 KM współpracującym z 6-stopniową przekładnią automatyczną oraz silnikiem  Diesla V-6 o mocy 163 i pojemności 2,8 litra - w parze z automatyczną przekładnią sześciostopniową.

Fuzja idei i talentów Chryslera oraz Lancii powoduje, że nowe konstrukcje powstawać mogą nieporównywalnie szybciej. Doskonałym przykładem jest przyciągająca wzrok Lancia Flavia Cabrio - kwintesencja jazdy „z wiatrem we włosach" w cztery osoby, wyróżniająca się trójwarstwowym, białym lakierem karoserii i wnętrzem ze szlachetnej skóry. Napędzana 175-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra w zestawie z 6-stopniową przekładnią automatyczną, Flavia Cabrio posiada imponujące wyposażenie seryjne.

Ypislon

Ważne miejsce na stoisku Lancii we Frankfurcie zajmuje nowy Ypsilon. Samochód ten pokazywany jest w trzech wersjach modelowych: 1,2-litrowej, 69-konnej Gold oraz Gold i Platinum napędzanych innowacyjnym silnikiem TwinAir o pojemności 0,9 litra i mocy 85 KM. Po dwudziestu pięciu latach historii i mając „na koncie" ponad półtora miliona pojazdów na drogach, nowy „mini flagowiec" Lancii stanowi odbicie typowej dla swych poprzedników indywidualności, demonstrując  wyrazisty charakter uwodzący urodą i elegancją oraz awangardowe rozwiązania napędu, które dzięki technologiom TwinAir, MultiJet II i Start&Stop obniżają zużycie paliwa i emisję spalin. Unikalne w tej klasie pojazdów wyposażenie, m.in. system telematyczny „Blue&Me-TomTom LIVE", system „Smart Fuel" czy asystent parkowania Magic Parking, reflektory Bi-ksenonowe (HID) i lampy tylne LED - pozwala zapewnić  niespotykany dotąd poziom komfortu.

Zobacz też: Test Lancia Delta: Najpiękniejsza w klasie

Wejściu nowej Lancii towarzyszy rozwój ikon modelowych, czego dowodem jest nowa Delta. Modernizowana ostatnio jako model roku 2011 i pokazywana we Frankfurcie nowa Lancia Delta posiada silnik Turbo Jet o pojemności 1,4 litra (Euro 5) typu Bi-Fuel o mocy 120 KM. Na rynkach europejskich Lancia Delta dostępna będzie w trzech poziomach wyposażenia: Steel, Silver i Gold.

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Lancia Delta Fot. Moto.wieszjak.pl
Lancia Delta Fot. Moto.wieszjak.pl

Nowa Lancia Ypsilon Fot. Lancia
Nowa Lancia Ypsilon Fot. Lancia

Lancia Fulvia fot. Lancia
Lancia Fulvia fot. Lancia

Lancia Fulvia fot. Lancia
Lancia Fulvia fot. Lancia

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Pysz

Doradca podatkowy nr 11335

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »