| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Fiat Doblo Work-Up: nowa wersja dostawczaka roku 2011

Fiat Doblo Work-Up: nowa wersja dostawczaka roku 2011

Fiat wprowadza na rynek nową wersję Doblo (międzynarodowego samochodu dostawczego roku 2011). Doblo Work-Up jest wyposażone w fabryczną skrzynię ładunkową i jest jedynym autem w swoim segmencie oferującym takie rozwiązanie. Ceny podstawowych wersji zaczynają się od 62 tysięcy złotych.

Fiat Doblo jest teraz dostępny w polskiej ofercie Fiat Professional w nowej wersji Work-Up. To samochód z dwudrzwiową kabiną, za którą umieszczona została fabryczna skrzynia ładunkowa. Mierzy ona 2,30 m długości i 1,82 m szerokości (powierzchnia ładunkowa to 4 m2). Podłoga tej małej ciężarówki znajduje się na wysokości 90 cm, co umożliwia wygodny załadunek.

Nowe Doblo Work-Up mieści trzy europalety, z dostępnością wózka widłowego z trzech stron (wystarczy opuścić burty). Dwuosobowa kabina jest chroniona przed przewożonym towarem specjalną ramą z kratownicą. Auto potrafi przewieźć nawet tonę ładunku za jednym razem (maksymalne naciski na osie: przód: 1120 kg; tył: 1450 kg). W tylnej części, pod skrzynią wygospodarowany został praktyczny schowek na długie narzędzia.

Zobacz też: Test Fiat Sedici MultiJet: Włoch z japońskim rodowodem

Dzięki łatwej dostępności do przewożonego ładunku i oferowanym możliwościom, nowy Doblo Work-Up z powodzeniem sprawdzi się w firmach budowlanych i ogrodniczych. To także samochód, który ułatwi pracę służb miejskich odpowiedzialnych za utrzymanie zieleni czy porządku.

W nowym Doblo Work-Up dostępne są do wyboru trzy turbodiesle: 1.3 Multijet o mocy 90 KM, 1.6 Multijet o mocy 105 KM i 2.0 Multijet o mocy 135 KM. Wszystkie wersje cechują się niezłymi osiągami, cichą pracą, niskimi kosztami eksploatacji (paliwo i obsługa), a także dbałością o ochronę środowiska: dostępne są z wersji spełniającej normę emisji spalin Euro5.

Zobacz też: Nowe Audi A6 Avant: 2011

Auto z podstawową jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet/90 KM kosztuje 62 300 zł netto. Mocniejszy wariant 1.6 MultiJet/105 KM został wyceniony na 66 350 zł netto. Najsilniejszy Doblo Work-Up, napędzany silnikiem 2.0/135 KM, jest dostępny od 73 300 zł netto.

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Dwuosobowa kabina jest chroniona przed przewożonym towarem specjalną ramą z kratownicą fot. Fiat
Dwuosobowa kabina jest chroniona przed przewożonym towarem specjalną ramą z kratownicą fot. Fiat

Auto z podstawową jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet/90 KM kosztuje 62 300 zł netto fot. Fiat
Auto z podstawową jednostką wysokoprężną 1.3 MultiJet/90 KM kosztuje 62 300 zł netto fot. Fiat

Skrzynia ma 2,30 m długości i 1,82 m szerokości (powierzchnia ładunkowa to 4 m2) fot. Fiat
Skrzynia ma 2,30 m długości i 1,82 m szerokości (powierzchnia ładunkowa to 4 m2) fot. Fiat

W nowym Doblo Work-Up dostępne są do wyboru trzy turbodiesle: 1.3 Multijet o mocy 90 KM, 1.6 Multijet o mocy 105 KM i 2.0 Multijet o mocy 135 KM fot. Fiat
W nowym Doblo Work-Up dostępne są do wyboru trzy turbodiesle: 1.3 Multijet o mocy 90 KM, 1.6 Multijet o mocy 105 KM i 2.0 Multijet o mocy 135 KM fot. Fiat

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska to kancelaria radców prawnych specjalizująca się w obsłudze prawnej spraw z zakresu szeroko pojmowanej własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego, własności przemysłowej, a także zagadnień dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie (nowe media).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK