| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi

Suzuki wprowadza na rynek całkowicie nowy model – sportowego sedana Kizashi, bazujący na serii projektów koncepcyjnych Kizashi.

Suzuki Kizashi jest budowany w nowej fabryce w japońskim mieście Sagara. Model wyposażono standardowo w rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności skokowej 2,4 litra. Zarówno blok silnika jak i jego głowica wykonane są z aluminium, tak jak tłoki. Kute matrycowo korbowody, osadzone na wale korbowym z kutej stali zapewniają wysoką trwałość jednostki napędowej, a wałek wyważający poprawia wyważenie elementów ruchomych silnika, zapewniając redukcję hałasu i wibracji.

Czterocylindrowy silnik, żywo reagujący na każde naciśnięcie pedału gazu współpracuje z sześciobiegową manualną skrzynią biegów o doskonale dobranych przełożeniach. Klienci mogą także wybrać automatyczną przekładnię typu Continuously Variable Transmission (CVT), która zapewnia rozsądne zużycie paliwa, a przy tym znakomicie pasuje do sportowego charakteru Suzuki Kizashi. Znajduje to odzwierciedlenie między innymi w sposobie zmiany biegów za pomocą manetek umieszczonych przy kierownicy. Suzuki Kizashi z każdym rodzajem transmisji zapewnia stosunkowo niski poziom zużycia paliwa. Suzuki prowadzi intensywne prace nad napędem hybrydowym, który nowy model otrzyma w przyszłości.

Nadwozie o wyjątkowo wysokiej sztywności oraz konstrukcja zawieszenia (z tyłu zawieszenie wielowahaczowe) zapewniają pewne prowadzenie, doskonałą stabilność, a także wysoki komfort, między innymi dzięki zredukowanym do minimum drganiom i wibracjom nadwozia. Zaprojektowany od podstaw z myślą o możliwości zastosowania napędu na 4 koła, Suzuki Kizashi będzie wyposażony opcjonalnie w taki napęd o nowej, zaawansowanej konstrukcji, zapewniający kierowcy jeszcze lepsze wyczucie samochodu i większą przyjemność z jazdy oraz bezpieczeństwo. 

Zobacz też: Test Renault Laguna III – krok w stronę jakości

W zaawansowanym układzie hamulcowym Suzuki Kizashi zaprojektowano hamulce tarczowe na wszystkie 4 koła. Układ zbudowano z komponentów dostarczanych przez tak znanych dostawców jak firma Akebono, która jest wiodącym dostawcą układów hamulcowych zarówno dla przemysłu motoryzacyjnego, jak i dla najszybszych pociągów.

Starannie zaprojektowany, estetyczny wygląd zewnętrzny Suzuki Kizashi można określić jako doskonałe połączenie europejskiego stylu i japońskiej jakości. Zaprojektowana z myślą o wyrafinowanych entuzjastach motoryzacji agresywna, odważnie narysowana linia nadwozia Suzuki Kizashi jest uzupełniona przez 18-calowe koła wykonane z lekkich stopów. Nowoczesna stylizacja o doskonałych proporcjach i niewielkich zwisach odpowiada oczekiwaniom współczesnego klienta, poszukującego sportowego sedana. Podobnie jak w modelach koncepcyjnych Suzuki Kizashi , przód samochodu w wersji produkcyjnej odzwierciedla dystyngowany styl i siłę, a nienagannie wystudiowana linia nadwozia Suzuki Kizashi podkreśla drzemiącą moc i wyrafinowaną kombinację potencjału i wykwintności.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Wiesława Kulig-Wyporska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »