| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Genewski hit Suzuki: Swift S-Concept

Genewski hit Suzuki: Swift S-Concept

Swift S-Concept powstał na bazie Swifta najnowszej generacji. Nowe auto ma jeszcze bardziej sportowy i dynamiczny charakter.

Suzuki ma wspaniałą tradycję w oferowaniu europejskim kierowcom samochodów kompaktowych, z których wiele łączy w sobie zalety auta kompaktowego z ekscytującymi wrażeniami z jazdy. Pionierem był Suzuki Fronte SS. Na początku lat 90. kolejnym przebojem okazał się Swift GTi, sportowa interpretacja drugiej generacji Swifta, dostępna w Europie. Potem pojawił się Ignis, doskonale spisujący się w sportach motorowych. 

Zobacz też: Cayenne 2011 z nowym dieslem i pakietem sportowym

We wrześniu 2006 roku Suzuki wprowadziło model Swift Sport, który odziedziczył DNA swoich kompaktowych, sportowych poprzedników i powstał na bazie pierwszego ogólnoświatowego strategicznego modelu Suzuki. Swift Sport zyskał wielu fanów w Europie, stwarzając możliwości jazdy obfitującej w ekscytujące wrażenia. SWIFT S-CONCEPT to najnowsze dzieło Suzuki, odzwierciedlające ideę tworzenia sportowych, kompaktowych samochodów, dzięki którym prowadzenie auta staje się bardziej emocjonujące.

SWIFT S-CONCEPT stworzono na bazie nowego Swifta, którego premiera odbyła się w trakcie Międzynarodowego Salonu Samochodowego Paryż 2010. Ucieleśnia koncepcję samochodu kompaktowego najwyższej klasy, cechującego się doskonałymi osiągami. Nadwozie jest niższe i 60 mm szersze od standardowego Swifta, dzięki czemu auto zyskało muskularny wygląd. Dynamicznie wyglądające zderzaki przednie i tylne oraz duży spojler z tyłu wywołują wrażenie dużego przyspieszenia i mocy, a 18-calowe koła tworzą aurę solidności i stabilności. Reflektory prezentują się nad wyraz efektownie dzięki wprowadzeniu akcentów high-tech.

Sportowe DNA Suzuki przejawia się także w żółtym kolorze lakieru SWIFT S-CONCEPT. Jego wyjątkowa intensywność i głębia niosą ze sobą energię, która należy do kluczowych wartości Suzuki. Dodatkowo lakier ma mocny połysk, który wygląda rozmaicie przy różnych kątach padania światła, co wzmacnia wrażenie dynamiki i prędkości.

Kierownica, fotele i tablica rozdzielcza mają ekskluzywny design. Przednie fotele RECARO utrzymane w sportowym stylu wzmacniają wrażenie harmonii i jedności z autem w trakcie jazdy. Elementy centralnej konsoli są wykonane z włókna węglowego, co nadaje jej charakter premium.

Całkowita długość: 3,890 mm
Całkowita szerokość: 1,755 mm
Całkowita wysokość: 1,475 mm
Rozstaw osi: 2,430 mm
Silnik: M16A (1.6L)

Zobacz też: Genewa 2011: Suzuki Swift Concept-S

225/45R18
Skrzynia biegów: ręczna sześciobiegowa
Kolor nadwozia: LIGHTNING PEARL YELLOW (’11 specjalna edycja genewska)

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Mariusz Stelmaszczyk

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK