| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Chrysler 300C

Chrysler 300C


Kiedy to auto pojawiło się na salonie samochodowym w 2003 roku, za sprawą swojego wyglądu, wzbudziło wielkie zainteresowanie. Mnóstwo chromu, wielkie gabaryty i paliwożerne silniki czyli to, co uwielbiają fani muscle car. Taki jest właśnie 300C.

Wielka, chromowana atrapa chłodnicy, duże felgi (również chromowane), potężna maska oraz stosunkowo niewielkie szyby boczne sprawiają, że 300 C może być reprezentacyjną limuzyną, która wyróżnia się na tle europejskich pojazdów.

Pod maską 300C montowano znane V8 5.7 HEMI o mocy 340 KM oraz wolnossące V6 o pojemnościach 2.7 i 3.5 litra. Obecnie w Europie dostępne są Chryslery 300 C z dwiema jednostkami napędowymi. Pierwszą jest ośmiocylindrowa HEMI o oznaczeniu SRT8 o pojemności 6.1 litra. Generuje ona moc 430 przy maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 569 Nm. Ważące niemal dwie tony auto rozpędza się do setki w 5 sekund, a prędkość maksymalną elektronicznie ograniczono do 270 km/h. Jak na muscle cara przystało, w cyklu mieszanym auto spali okolo 15 litrów benzyny. 

Zobacz również: Chrysler Cirrus: amerykańska klasa średnia

Druga dostępna jednostka to trzylitrowy turbodiesel V6, o mocy 218 KM i i maksymalnym momencie obrotowym 510 Nm. W tej wersji auto do steki przyspiesza w 8.6 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. W tym przypadku spalanie jest sporo mniejsze i ma wynosić około 8 litrów w cyklu mieszanym. Oba silniki współpracują z 5-biegową, automatyczną skrzynią biegów. Napęd przekazywany jest na tylną lub na obie osie.

Chrysler bogato wyposażył swój pojazd ze względu na to, że chciał nim trafić w gusta europejskich klientów. Oferowane są m.in. dwustrefowa klimatyzacja, czujniki deszczu, skórzana tapicerka, elementy wnętrza wykonane z drewna i aluminium, ekran LCD dla podróżujących na tylnej kanapie, zestaw audio o mocy 368 W, system bluetooth, ABS, ESP, asystent parkowania czy poduszki i kurtyny powietrzne.

Zobacz również:  Kupujemy coraz więcej aut luksusowych

Podstawowa wersja Chryslera 300 C z silnikiem Diesla wynosi 182 000 zł. Za auto z benzynową jednostką HEMI trzeba zapłacić 225 000 zł. W ofercie Chryslera jest też wersja Touring, czyli 300 C kombi. W Europie Touring dostępny jest tylko z silnikiem Diesla i jego cena wynosi 193 000 zł.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

EurActiv.pl

Portal informacyjny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »