REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Tata Indica Vista

fot. Tata
fot. Tata

REKLAMA

REKLAMA

Indica Vista to następca wysłużonej Indicy. Indyjski koncern uważa, że niska cena oraz dobra zwrotność sprawią, że 5-drzwiowa Vista będzie konkurencyjnym graczem w segmencie B.

Auto jest dostępne na Polskim rynku od sierpnia 2010. Klienci mogą kupić wersję z 1.4 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 114 Nm, oraz Diesla z układem Common Rail o pojemności 1.3 litra, generującego również 75 KM, przy momencie obrotowym równym 190 Nm. Obie jednostki Tata skonstruowała we współpracy z Fiatem. Producent informuje, że auto w obu wersjach osiąga prędkość maksymalną 170 km/h. Do setki wersja benzynowa rozpędzi się w 18.4 s, Disel będzie potrzebował 16.4 s. Vista z silnikiem benzynowym zadowoli się średnio 5.9 litra benzyny na 100 km, jednostka wysokoprężna na tym samym dystansie spali o jeden litr oleju napędowego mniej.

REKLAMA

Zobacz również: Tata Nano

REKLAMA

Wyposażenie pojazdu zostało przygotowane tylko w jednej wersji. Indica Vista w standardzie posiada klimatyzację, elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne, centralny zamek, dwie poduszki powietrzne, ABS czy uchwyty na napoje. Za metalizowany alarm, radio czy autoalarm trzeba będzie dodatkowo zapłacić.

Wnętrze pojazdu ma zapewnić pasażerom komfortowe warunki podróży, ale jego przestronność uzyskano kosztem bagażnika, którego pojemność wynosi tylko 232 litry.
Dzięki tylnej kanapie dzielonej 60/40, w razie potrzeby będzie można przewieźć większe towary. Zegary umieszczono centralnie, na utrzymanej w dwóch tonach desce rozdzielczej.

Listwy boczne, lusterka i zderzaki są w kolorze karoserii, a atrapa chłodnicy ma strukturę plastra miodu. Warto wspomnieć, że projekt nadwozia Indicy Vista stworzył polski designer Justyn Norek.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Fiat na Salonie w Paryżu

Zaprojektowana z myślą o ruchu miejskim Tata Indica Vista może pochwalić się promieniem zawracania wynoszącym 5 metrów. Auto kosztuje 29 950 zł w wersji z silnikiem benzynowym oraz 34 950 zł w wersji z Dieslem. Indyjski koncern dalej chce podbijać serca klientów oferując im przede wszystkim tanie auta.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

    Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

    Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

    Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

    Nissan Qashqai 2024. Lifting japońskiego hitu sprzedaży stawia na nowości technologiczne

    Trzecia generacja Nissana Qashqaia po 3 latach obecności rynkowej otrzymuje delikatny lifting. Zmiany stylistyczne? To początek. Bo tu ważniejsza jest technologia. Auto dostanie m.in. nową kamerę 360 stopni 3D, asystenta głosowego Google czy możliwość zdalnych płatności Google Pay.

    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    REKLAMA

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    REKLAMA

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    REKLAMA