| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Tata Indica Vista

Tata Indica Vista

Indica Vista to następca wysłużonej Indicy. Indyjski koncern uważa, że niska cena oraz dobra zwrotność sprawią, że 5-drzwiowa Vista będzie konkurencyjnym graczem w segmencie B.

Auto jest dostępne na Polskim rynku od sierpnia 2010. Klienci mogą kupić wersję z 1.4 litrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 114 Nm, oraz Diesla z układem Common Rail o pojemności 1.3 litra, generującego również 75 KM, przy momencie obrotowym równym 190 Nm. Obie jednostki Tata skonstruowała we współpracy z Fiatem. Producent informuje, że auto w obu wersjach osiąga prędkość maksymalną 170 km/h. Do setki wersja benzynowa rozpędzi się w 18.4 s, Disel będzie potrzebował 16.4 s. Vista z silnikiem benzynowym zadowoli się średnio 5.9 litra benzyny na 100 km, jednostka wysokoprężna na tym samym dystansie spali o jeden litr oleju napędowego mniej.

Zobacz również: Tata Nano

Wyposażenie pojazdu zostało przygotowane tylko w jednej wersji. Indica Vista w standardzie posiada klimatyzację, elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne, centralny zamek, dwie poduszki powietrzne, ABS czy uchwyty na napoje. Za metalizowany alarm, radio czy autoalarm trzeba będzie dodatkowo zapłacić.

Wnętrze pojazdu ma zapewnić pasażerom komfortowe warunki podróży, ale jego przestronność uzyskano kosztem bagażnika, którego pojemność wynosi tylko 232 litry.
Dzięki tylnej kanapie dzielonej 60/40, w razie potrzeby będzie można przewieźć większe towary. Zegary umieszczono centralnie, na utrzymanej w dwóch tonach desce rozdzielczej.

Listwy boczne, lusterka i zderzaki są w kolorze karoserii, a atrapa chłodnicy ma strukturę plastra miodu. Warto wspomnieć, że projekt nadwozia Indicy Vista stworzył polski designer Justyn Norek.

Zobacz również: Fiat na Salonie w Paryżu

Zaprojektowana z myślą o ruchu miejskim Tata Indica Vista może pochwalić się promieniem zawracania wynoszącym 5 metrów. Auto kosztuje 29 950 zł w wersji z silnikiem benzynowym oraz 34 950 zł w wersji z Dieslem. Indyjski koncern dalej chce podbijać serca klientów oferując im przede wszystkim tanie auta.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK