| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Prezentacje > Renault kontratakuje

Renault kontratakuje

Renault chce wykroić dla siebie kawałek rynku aut luksusowych. Francuska marka staje w szranki z Audi, BMW i Mercedesem, a ofensywę ma prowadzić model Latitude.

Poprzedni flagowy model francuskiej marki - Vel Satis – nie odniósł sukcesu na rynku z powodu odważnej stylistyki. Karoseria Latitude jest proporcjonalna, masywna i dynamiczna. Konstruktorzy samochodu podkreślają, że Latitude opracowano z myślą o klientach przywiązujących wagę do wysokiej jakości wykonania i komfortu.

Zobacz również: Charger w pogoni

Pod względem technicznym Renault Latitude jest bliźniakiem koreańskiego Samsunga SM5, którego nowa wersja została zaprezentowana na początku 2010 roku. Renault przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa. Samochód otrzymał komplet poduszek powietrznych oraz systemów odpowiadających za stabilność podczas jazdy.

Latitude może zostać wyposażony m.in. w jonizator powietrza z rozpylaczem zapachów, fotel kierowcy z funkcją masażu i nagłośnienie renomowanej firmy Bose. Sprzedaż flagowego modelu Renault rozpocznie się jesienią bieżącego roku. Latitude trafi na wszystkie rynki, gdzie obecna jest marka Renault, a jednocześnie niedostępny jest Samsung SM5.

Zobacz również: Nowy Volkswagen Sharan

Przedstawiciele Renault spodziewają się największego zainteresowania samochodem w Azji, Afryce, Rosji, Turcji, Australii, Meksyku oraz krajach Zatoki Perskiej.
Europejskiej publiczności Renault zaprezentuje Latitude podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

TMF Poland sp. z o.o.

globalny dostawca usług administracyjnych dla firm z zakresu księgowości, usług kadrowo-płacowych i usług sekretarskich

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »