| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Volkswagen Passat: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Volkswagen Passat: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Volkswagen Passat dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych, z napędem na jedną lub dwie osie, ze zautomatyzowaną lub manualną przekładnią, a w ofercie jednostek napędowych znalazło się aż sześć silników. Co więcej do wyboru są trzy odmiany wyposażenia.

2.0 TDI/170 KM – najmocniejszy diesel zapewnia Passatowi niezłą dynamikę przy niskim zużyciu paliwa. Według danych producenta 170-konny TDI rozpędza Passata od 0 do 100 km/h w 8,6 s, i spala w ruchu miejskim 5,4 l/100 km. Minusem jest wysoka cena. Silnik  jest droższy od 140-konnego diesla o około 6 tys. zł, ale dostępny jest od wyższego poziomu wyposażenia, co sprawia że na jego zakup musimy wydać minimum 114 tys. zł.

Napęd

Nabywcy mogą kupić Passata z napędem na obie osie (4motion), ale jedynie w połączeniu z silnikami TDI o mocach 140 i 170 KM. Zakup auta 4x4 w polskich warunkach klimatycznych ma sens, zwłaszcza dla kierowców mieszkających w górach.

Zobacz też: Test Citroen C5: francuski sznyt

Wersje wyposażeniowe

Trendline – W podstawowej odmianie wyposażeniowej znajdziemy m.in. ABS z ASR i ESP, dwustrefową klimatyzację, komputer pokładowy, radioodtwarzacz z ośmioma głośnikami, sześć poduszek powietrznych, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, światła do jazdy dziennej oraz szesnastocalowe stalowe obręcze kół.

Comfortline – jest droższa od Trendline o ok. 5000 zł i zawiera dodatkowo m.in. fotele z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, kierownicę obszytą skórą, oparcie tylnej kanapy z podłokietnikiem, sygnalizator zmęczenia kierowcy, czujnik deszczu, lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane szesnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich.

Zobacz też: Test Mazda 6 Sport: dyskretna, elegancka... i łagodna dla portfela

Highline – Jest droższa o 10 tys. zł od Trendline i zawiera dodatkowo m.in. częściowo skórzaną tapicerkę, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, siedemnastocalowe obręcze z lekkich stopów, czujnik ciśnienia w ogumieniu, przednie siedzenia podgrzewane, podgrzewane dysze spryskiwaczy.

Nasz wybór: Passat Variant z silnikiem 1.8 TSI w wersji Comfort z doposażeniem według potrzeb. W miarę możliwości finansowych ze zautomatyzowaną przekładnią DSG (dodatkowy koszt ok. 10 tys. zł).

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Arkadiusz Dudkiewicz

Doradca podatkowy, agent celny, prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »