| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Peugeot 5008: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Peugeot 5008: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Peugeot 5008 dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej ale w trzech wersjach wyposażenia. Ponadto nabywcy mogą wybierać spośród pięciu jednostek napędowych. Podpowiadamy, które zestawienie jest optymalne.

Nadwozie

Peugeot 5008 dostępny jest w nadwoziu pięciodrzwiowym.

Wersje silnikowe

W gamie jednostek napędowych dostępnych w Peugeocie 5008 znalazły się dwa silniki benzynowe o pojemności 1,6 l w dwóch różnych wariantach mocy – 120 i 156 KM oraz trzy motory wysokoprężne z serii HDi – 1.6/112 KM, 2.0/150 KM oraz 2.0/163 KM.

1.6 VTi/120 KM – najtańsze źródło napędu dla Peugeota 5008 zapewnia przeciętne osiągi – przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 12,2 s*, a zużycie paliwa w ruchu miejskim wynosi 9,5 l/100 km*.

1.6 THP/156 KM -  Turbodoładowany silnik benzynowy jest droższy od podstawowej jednostki benzynowej o mocy 120 KM o 8 500 zł. Dostępny jest od poziomu wyposażenia Premium i w efekcie na zakup 5008 z tym silnikiem trzeba wydać minimum 90 200 zł.
156 – konny silnik rozpędza sporych rozmiarów Peugeota od o do 100 km/h w 9,6 s*, a w ruchu miejskim spala 9,9 l/100 km*

Zobacz też: Volkswagen Touran: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

1.6 HDi/112 KM – najsłabszy silnik w gamie 5008 rozpędza Peugeota od 0 do 100 km/h w czasie 12,3 s*, ale zużywa w ruchu miejskim 6,6 l oleju napędowego na 100 km*. Jest droższy od silnika benzynowego o mocy 120 KM o 9 100 zł.

2.0 HDi/150 KM – Droższy o 5000 zł od najsłabszej jednostki wysokoprężnej. 150-konny diesel dostępny jest z wersją wyposażeniową Premium, dlatego dostępny jest od 96 800 zł. Jednostka zapewnia 5008 przyzwoite osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 10,4 s*, a w ruchu miejskim spala 7,6 l/100 km.*

2.0 HDi/163 KM – Najmocniejszy silnik w gamie 5008 rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 9,9 s * i zużywa średnio w ruchu miejski m 8,8 l oleju napędowego na 100 km*. Jest jednak drogi. Droższy o 6000 zł od jednostki wysokoprężnej o mocy 150 KM. W rezultacie dostępny jest od 102 800 zł.

Nasz wybór: Kierowcy, którzy robią roczne przebiegi min. na poziomie 40-50 tys. km mogą z ekonomicznego punktu widzenia rozważyć zakup wersji wysokoprężnej, najlepiej 150 –konnej.Kierowcom, którzy robią mniejsze przebiegi, w okolicach 20-30 tys. km. Bardziej opłaci się zakup jednostki benzynowej.

Zobacz dalej -> wersje wyposażenia

*dane producenta

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie na Rzecz Systemów Ociepleń

Stowarzyszenie polskich producentów materiałów do wykonywania systemów ociepleń ścian zewnętrznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »