| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.

Nadwozia

Nissan Juke dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej: pięciodrzwiowy hatchback.

Silniki

Nissan oferuje w Juke'u dwa silniki benzynowe oraz jednego diesla.

Benzynowe:

1,6 117 KM - podstawowy silnik o mocy 117 KM i 158 Nm momentu obrotowego. Zupełnie wystarczający do miejskich potrzeb. Auto ważące około 1,2 tony rozpędza się od zera do setki w 11 sekund, a prędkość maksymalna to 178 Km/h. Spalanie nie jest wygórowane: producent podaje 8,1 litra w cyklu miejskim i 5,3 litra w cyklu pozamiejskim. Ceny zaczynają się od 61 900 złotych. Dostępny z 5-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową CVT.

Zobacz też: Opinie kierowców o Nissan Juke

1,6 190 KM - najmocniejszy turbodoładowany silnik dostępny w Juke'u. Niedostępny w wersji Visia (podstawowej), a w stosunku do wersji 117-konnej jest droższy o około 8 tysięcy złotych. Co oferuje w zamian? 8 sekund do setki, 215 km/h prędkości maksymalnej i spalanie w mieście rzędu 9,1 litra na 100 km. Skrzynia biegów to 6-biegowy manual.

Diesle:

1,5 dCi 110 KM - jedyny diesel w gamie. Moc 110 KM, moment obrotowy 240 Nm. Dynamika prawie identyczna jak silnika benzynowego (11,2 sekundy do setki, 175 km/h prędkości maksymalnej), niższe spalanie (6,1 litra w mieście), jednak wyższa cena: o 9 tysięcy złotych w stosunku do benzynowego 1,6 o mocy 117 KM.

Wybór: 1,6 117 KM - silnik w zupełności wystarczający do jazdy zarówno w mieście jak i poza nim. Bardzo kulturalny, nieskomplikowany i tani w obsłudze.

Wersje wyposażeniowe

Visia - cena od 61 500 złotych. Posiada pełen pakiet bezpieczeństwa: ABS, BAS, EBD, ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny. Auto stoi na 16 calowych felgach stalowych z "alukołpakami", ma też w standardzie manualną klimatyzację, dzieloną kanapę z tyłu, radio z CD i 4 głośnikami, elektryczne szyby i lusterka oraz komputer pokładowy.

Acenta -  cena od 65 400 złotych. Oprócz wyposażenia Visia otrzymujemy: 17 calowe alufelgi, radio CD z Mp3 i 4 głośnikami, system Bluetooth z USB, tempomat i sterowanie systemem audio na kierownicy.

Zobacz też: Test Nissan Juke: miejski eksperyment

Tekna - cena od 71 200 złotych. W tej wersji w standardzie jest już automatyczna klimatyzacja, Nissan Dynamic Control System (tryby pracy auta: NORMAL, ECO i SPORT), Nissan Connect (5-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD + gniazdo USB i MP3, iPod + tylna kamera cofania + 6 głośników), czujnik deszczu.

Wybór: Acenta. Posiada wszystkie najważniejsze udogodnienia. Tekna byłaby godna uwagi, gdyby w jej wyposażeniu standardowym znalazła się nawigacja. Tej niestety w ogóle brak, a inne elementy wyposażenia nie są aż tak potrzebne.

Redakcja poleca: Nissan Juke hatchback 1,6 117 KM Acenta

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Mikołajewski

prawnik, doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »