| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Nissan Juke: jakiego kupić? Poradnik kupującego

Nissan Juke dostępny jest z trzema różnymi silnikami i w trzech różnych wersjach wyposażenia.

Nadwozia

Nissan Juke dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej: pięciodrzwiowy hatchback.

Silniki

Nissan oferuje w Juke'u dwa silniki benzynowe oraz jednego diesla.

Benzynowe:

1,6 117 KM - podstawowy silnik o mocy 117 KM i 158 Nm momentu obrotowego. Zupełnie wystarczający do miejskich potrzeb. Auto ważące około 1,2 tony rozpędza się od zera do setki w 11 sekund, a prędkość maksymalna to 178 Km/h. Spalanie nie jest wygórowane: producent podaje 8,1 litra w cyklu miejskim i 5,3 litra w cyklu pozamiejskim. Ceny zaczynają się od 61 900 złotych. Dostępny z 5-biegową skrzynią manualną lub bezstopniową CVT.

Zobacz też: Opinie kierowców o Nissan Juke

1,6 190 KM - najmocniejszy turbodoładowany silnik dostępny w Juke'u. Niedostępny w wersji Visia (podstawowej), a w stosunku do wersji 117-konnej jest droższy o około 8 tysięcy złotych. Co oferuje w zamian? 8 sekund do setki, 215 km/h prędkości maksymalnej i spalanie w mieście rzędu 9,1 litra na 100 km. Skrzynia biegów to 6-biegowy manual.

Diesle:

1,5 dCi 110 KM - jedyny diesel w gamie. Moc 110 KM, moment obrotowy 240 Nm. Dynamika prawie identyczna jak silnika benzynowego (11,2 sekundy do setki, 175 km/h prędkości maksymalnej), niższe spalanie (6,1 litra w mieście), jednak wyższa cena: o 9 tysięcy złotych w stosunku do benzynowego 1,6 o mocy 117 KM.

Wybór: 1,6 117 KM - silnik w zupełności wystarczający do jazdy zarówno w mieście jak i poza nim. Bardzo kulturalny, nieskomplikowany i tani w obsłudze.

Wersje wyposażeniowe

Visia - cena od 61 500 złotych. Posiada pełen pakiet bezpieczeństwa: ABS, BAS, EBD, ESP, przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny. Auto stoi na 16 calowych felgach stalowych z "alukołpakami", ma też w standardzie manualną klimatyzację, dzieloną kanapę z tyłu, radio z CD i 4 głośnikami, elektryczne szyby i lusterka oraz komputer pokładowy.

Acenta -  cena od 65 400 złotych. Oprócz wyposażenia Visia otrzymujemy: 17 calowe alufelgi, radio CD z Mp3 i 4 głośnikami, system Bluetooth z USB, tempomat i sterowanie systemem audio na kierownicy.

Zobacz też: Test Nissan Juke: miejski eksperyment

Tekna - cena od 71 200 złotych. W tej wersji w standardzie jest już automatyczna klimatyzacja, Nissan Dynamic Control System (tryby pracy auta: NORMAL, ECO i SPORT), Nissan Connect (5-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy LCD + gniazdo USB i MP3, iPod + tylna kamera cofania + 6 głośników), czujnik deszczu.

Wybór: Acenta. Posiada wszystkie najważniejsze udogodnienia. Tekna byłaby godna uwagi, gdyby w jej wyposażeniu standardowym znalazła się nawigacja. Tej niestety w ogóle brak, a inne elementy wyposażenia nie są aż tak potrzebne.

Redakcja poleca: Nissan Juke hatchback 1,6 117 KM Acenta

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Grant Thornton

Grant Thornton to jedna z wiodących organizacji audytorsko-doradczych na świecie.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »