REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Chevrolet Orlando jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Jakub Tujaka
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl
Chevrolet Orlando Fot. Moto.wieszjak.pl

REKLAMA

REKLAMA

W przypadku Chevroleta Orlando mamy do dyspozycji tylko jedną wersję nadwoziową, dwie silnikowe i cztery warianty wyposażenia. W poradniku tym podpowiemy, jak skonfigurować Chevroleta Orlando.

Nadwozie

REKLAMA

Chevrolet Orlando jest dostępny w jednej wersji nadwoziowej, jest to pięciodrzwiowy mini van.

Silniki

Benzyna

W gamie jednostek napędowych Chevroleta Orlando znajdziemy tylko jeden silnik benzynowy. Motor ten ma pojemność 1,8 litra i generuje moc 141 KM. Zestawiono go z pięciobiegową skrzynią manualną. Orlando zasilane benzyną jest dostępne we wszystkich czterech wersjach wyposażenia. Najtańszy Orlando z benzyniakiem pod maską w wariancie LS kosztuje 59 990 złotych, a najdroższy standard czyli LTZ to wydatek 73 990 złotych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

Diesel

REKLAMA

Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych zainteresowanych zakupem Orlando producent przygotował dwulitrowy silnik diesla w dwóch wariantach mocy: 130 i 163 KM. W mocniejszym wariancie może on współpracować zarówno z manualną jak i z automatyczną skrzynią biegów (obie mają po 6 przełożeń), natomiast słabszy nie jest dostępny w najdroższym standardzie LTZ. Najuboższa wersja LS ze 130-konnym dieslem i manualem kosztuje 71 990 złotych, a aby stać się posiadaczem mocniejszego diesla z automatem w najdroższej wersji wyposażeniowej należy przygotować 89 990 złotych.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando z silnikiem diesla kosztuje około 10 tysięcy więcej niż wersja z benzyniakiem, ale według nas to właśnie jednostka wysokoprężna bardziej pasuje do charakteru auta. Rozsądnym wyborem będzie 130 konny motor, ale nie ma możliwości skonfigurowania go z automatyczną skrzynią biegów i nie jest on dostępny w najbogatszej wersji wyposażeni LTZ.

Wyposażenie 

W cenniku Chevroleta Orlando znajdziemy cztery poziomy wyposażenia: LS, LT, LT+ i LTZ

Już w LS (podstawowa wersja z benzyniakiem kosztuje 59 990 zł, a z dieslem 71 990 złotych) znajdziemy m.in. system stabilizacji tory jazdy ESC, system kontroli trakcji TCS, 6 poduszek powietrznych, radioodtwarzacz CD i MP3, złącze AUX, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, pionową regulację kierownicy, centralny zamek sterowany pilotem i szesnastocalowe koła stalowe

REKLAMA

Aby wyposażyć Orlando LS z benzyniakiem w klimatyzację musimy dopłacić 3 tysiące złotych, a w dieslu jest ona w standardzie.
Z zewnątrz wersję LS od wyższych poziomów odróżnimy brakiem chromowanej ramki atrapy chłodnicy i klamkami, które nie są w kolorze nadwozia.

Poziom LT ma wszystko to, co LS a także elektrycznie otwierane szyby tylne, poziomą regulację kierownicy, sterowanie radiem z koła kierownicy, która w LT jest pokryta skórą, a także komputer pokładowy. LT jest droższy od LS o około 5 tysięcy złotych (1,8 benz. 66 990, 2,0 diesel 130 KM 75 990 złotych)

Wariant LT+ ma wszystko to, co poprzednie poziomy wyposażenia, a ponadto automatyczną klimatyzację, 6 głośników (a nie 4), port USB i nawigację w języku polskim i 16 calowe felgi aluminiowe. LT+ jest droższy od LT o około 5 tysięcy złotych.

Zobacz również: Test KIA Cee'd: rozważna i nieromantyczna

Najwyższy poziom standardowego wyposażenia czyli LTZ kosztuje 73 990 złotych z silnikiem benzynowym, a z dieslem 84 990 z manualną skrzynią i 89 990 z automatem.

Wariant ten ma wszystko to, co niższe opcje a także automatyczny włącznik światła, czujnik deszczu, tempomat, chromowane wykończenie linii okien, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, niebieskie podświetlenie konsoli centralnej i 17 calowe alufelgi.

Niezależnie od wersji lakier metalizowany wymaga dopłaty 2 tysięcy złotych, a elektryczny szyber dach (niedostępny w LS) to wydatek 2 000 zł.

Nasz wybór: Chevrolet Orlando LT+

Redakcja poleca: Ze względu na sprzyjający dalekim wyjazdom charakter auta polecamy Chevroleta Orlando ze 130 konnym dieslem i manualną skrzynią biegów, w wersji wyposażeniowej LT+ za 79 990 złotych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wielki potencjał zielonej logistyki, na który długo jeszcze poczekamy [ESG w logistyce 2024-2030]
Będą nowe stawki za badania psychologiczne kierowców

Ministerstwo Zdrowia chce podnieść stawkę za badania psychologiczne kierowców. Aktualna stawka obowiązuje już dekadę. Ile ma wynosić nowa?  

Polski rynek ze wzrostami sprzedaży w 2024 r. Auta osobowe drożeją, a dostawcze... tanieją

Blisko 50 tys. fabrycznie nowych aut osobowych. Na tyle został wyceniony rynek w Polsce w marcu. Lider? Ten jest tylko jeden. Pozycję zachowuje Toyota.

Polskie Porsche 911. Na świecie jest tylko jeden egzemplarz

Wiedzieliście o tym, że Polacy tworzą unikalne Porsche 911? Zajmuje się tym firma Indecent. Jej nowe auto o oznaczeniu 005 powstało na bazie generacji 991. To jedyny taki egzemplarz na świecie.

REKLAMA

Przegląd roweru na wiosnę. Co trzeba sprawdzić i jak przygotować rower do sezonu?

Wiosna to czas, w którym z garaży i piwnic kierowcy wyprowadzają rowery. Przed rozpoczęciem eksploatacji jednośladu warto jednak upewnić się, że jest on gotowy na sezon. Co trzeba sprawdzić w rowerze na wiosnę? Oto opis przeglądu krok po kroku.

Nowa Dacia Spring to elektryk i jedno z najtańszych aut na rynku w Polsce!

Marka zaprezentowała cennik nowej Dacii Spring. Ten startuje od 76 900 zł. Przy tej cenie Spring jest nie tylko najtańszym elektrykiem w Polsce. To także jeden z najtańszych fabrycznie nowych samochodów w kraju.

Nawet 100 tys. zł za każdego pasażera na gapę. Tyle kosztuje przewóz nielegalnych imigrantów do Wielkiej Brytanii

Nawet 50 tys. zł za każdego nielegalnego imigranta. Tyle zapłaci zarówno kierowca, jak i jego pracodawca. Co gorsze, drakońską karę może zapłacić także ten przewoźnik, który przewiezie "pasażera" nieświadomie. Choć jest sposób na zmniejszenie kary.

Umowa leasingu tylko na piśmie? To już przeszłość. No może prawie... Czy zmieni się też kwestia wykupu auta?

Umowę leasingu musi być spisana na piśmie. Pod rygorem nieważności. Takie przepisy obowiązują od 24 lat. I teraz mogą się zmienić. Pojawił się projekt ustawy, który zezwoli na elektroniczne zawieranie takich umów. To oznacza sporo większą wygodę transakcji.

REKLAMA

Komu, komu... Ostatnie egzemplarze GR Yaris do wzięcia w Polsce. Pula powoli się kończy

Nowa Toyota GR Yaris tania nie jest. Kosztuje co najmniej 214 900 zł. Powstaje jednak w limitowanej serii, a do tego oferuje 280-konny silnik. To prawdziwy sportowiec! Zakup tego auta może zatem stanowić gratkę. A jest ku temu jeszcze okazja. Być może ostatnia.

Kiedy pieszy nie ma pierwszeństwa na pasach?

Polskie przepisy przewidują przypadki, w których pieszy wcale nie ma pierwszeństwa na przejściu dla pieszych. Dziś je zatem omówimy. Wskażemy także, jaki pieszy może dostać mandat za wymuszenie pierwszeństwa na pasach.

REKLAMA