| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Fiat Panda – którego wybrać? Poradnik kupującego

Fiat Panda – którego wybrać? Poradnik kupującego

Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. Oto nasz poradnik kupującego.

Poradnik kupującego: Nadwozie

Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej – jako pięciodrzwiowy hatchback.

Poradnik kupującego: Napęd

W gamie silnikowej Fiata Pandy znalazły się dwie jednostki napędowe. Podstawowym źródłem napędu jest czterocylindrowy benzynowy silnik o pojemności 1,2 l i mocy 69 KM. Drugą w gamie jednostką napędową jest czterocylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,3 l rozwijający moc maksymalną 75 KM.

Zobacz też: Opinie kierowców o Fiat Panda

Panda z silnikiem wysokoprężnym jest droższa o 17 tys. zł od wersji napędzanej silnikiem benzynowym. Przy czym różnica w dynamice obu jednostek napędowych jest nieznaczna – auto napędzane silnikiem benzynowym rozpędza się od 0 do 100 km/h (dane producenta) w 13,4 s, natomiast napędzane silnikiem wysokoprężnym w 13,1 s.

Według danych producenta Panda z silnikiem benzynowym podczas jazdy w ruchu miejskim zużywa średnio 6,4 l benzyny na 100 km, natomiast wersja z silnikiem wysokoprężnym 5,2 l oleju napędowego na 100 km.

Różnica w zużyciu paliwa oraz w osiągach samochodu jest na tyle niewielka, że osoby pokonujące przeciętne przebiegi powinny zdecydować się na zakup odmiany z silnikiem benzynowym.

Nasz wybór: silnik benzynowy 1.2/69 KM

Poradnik kupującego: Wersja wyposażeniowa

W ofercie znalazły się cztery wersje wyposażenia Fresh, Actual, My Life oraz Dynamic. Podstawowa wersja wyposażeniowa jest pozbawiona nawet wspomagania i regulacji wysokości kierownicy. W wyposażeniu droższej o prawie 8 tys. zł wersji Actual znajdziemy regulację i wspomaganie kierownicy oraz poduszkę powietrzną pasażera. Po dopłaceniu do wersji Actual kolejnych 3,5 tys zł możemy nabyć wersję Mylife wyposażoną m.in. w manualną klimatyzację.

Zobacz też: Test Fiat Panda: stworzona do miejskiej dżungli

Najbogatsza odmiana Dynamic wymaga dopłaty (w porównaniu do podstawowej wersji ) aż 14 tys. zł i oprócz wyposażenia dostępnego w odmianie My life nabywca dostanie w cenie dodatkowo m.in. – elektrycznie sterowane szyby, lusterka i centralny zamek, boczne poduszki powietrzne i wyższej klasy radioodtwarzacz CD.

Nasz wybór: wersja Actual plus klimatyzacja (3000 zł).

reklama

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Poradnik kupującego Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. fot. moto.wieszjak.pl
Poradnik kupującego Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. fot. moto.wieszjak.pl

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Kafliński

Radca prawny. Ekspert w zakresie prawa kapitałowego, funduszy inwestycyjnych oraz prawa korporacyjnego i cywilnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »