| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Peugeot 207 - jakiego kupić? Poradnik kupującego

Peugeot 207 - jakiego kupić? Poradnik kupującego

Konfigurowanie Peugeota 207 SW to dość skomplikowany proces. Należy dokonywać go etapami: od wyboru nadwozia, poprzez silnik, a skończywszy na wersji wyposażenia. Oto nasz poradnik kupującego.

Poradnik kupującego: Nadwozie

3-drzwiowy hatchback – wersja trzydrzwiowa, najładniejsza 207-ka z całej oferty. Biorąc pod uwagę małą ilość miejsca z tyłu, wersja ta nie jest wcale złą propozycją, jeśli tylko auto będzie użytkowane głównie przez maksymalnie dwie osoby. Jest to też jedyna wersja, gdzie dostępny jest doskonały, 156-konny silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra. Ceny wersji podstawowej zaczynają się od 44 000 zł.

5-drzwiowy hatchback – najczęściej kupowana wersja, druga para drzwi daje swobodny dostęp do drugiego rzędu siedzeń. W wersji tej mamy największe pole do popisu jeśli chodzi o wybór silnika i wyposażenia, dostępny jest nawet 4-biegowy automat. Droższy o 1600 złotych od wersji 3-drzwiowej.

Zobacz też: Opinie kierowców o Peugeot 207

SW – wersja kombi. Bagażnik ma regularne kształty, do auta mieści się do 1258 litrów bagażu. Jest to jednak w klasie średni wynik. Dopłata jest jednak dość słona, ceny zaczynają się bowiem od 49 200 zł.

CC - kabriolet. Cena od 75 600 zł. Auto o charakterze wypoczynkowym, raczej jako drugie lub trzecie w rodzinie.

Wybór: 5-drzwiowy hatchback. Niestety jest to wybór dyktowany ograniczeniami obecnej oferty, bowiem wersja 3-drzwiowa to albo 75-konny "golas", albo wersja sportowa, 156-konna. Nadwozie 5-drzwiowe oferuje bardzo dużą ilość wariantów silnika i wersji wyposażenia.

Poradnik kupującego: Silniki

1,4 75 KM – podstawowa jednostka w gamie. Kosztuje od 44 000 zł (wersja 3-drzwiowa auta), pali około 9 litrów w mieście. Dynamiki nie ma zbyt wiele, natomiast silnik jest bardzo tani w eksploatacji ze względu na prostotę konstrukcji. Bardzo dobrze sprawdzał się w 206, jest też niezłą propozycją w 207. Za dopłatą 4500 zł otrzymamy jeszcze fabryczną instalację gazową LPG, niestety tylko w wersji 5-drzwiowej. Prędkość maksymalna 167 km/h, od 0 do 100 przyspiesza w 14,7 sekundy (wersja SW).

1,4 95 KM – droższa o 3300 złotych wersja ze zmiennymi czasami wałków rozrządu. Pali o litr mniej, ma bardzo przyzwoitą dynamikę (13,4 sekundy do setki i 185 km/h prędkości maksymalnej). Jedna z najlepszych propozycji do miejskiego użytkowania.

1,6 VTi 120 KM – cena od 57 690 zł (wersja 5-drzwiowa). Byłaby to dobra propozycja gdyby dostępna była w nieco większej ilości wersji. Obecnie 120-konny silnik można kupić w wersji kombi (SW) i 5-drzwiowej, niestety w tej ostatniej tylko z automatyczną skrzynią biegów, która podnosi spalanie o około 1,5-2 litrów na sto kilometrów. Z manualną skrzynią biegów silnik ten zużywa w 207-ce SW około 8 litrów benzyny na sto kilometrów, do setki przyspiesza w 9,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 190 km/h.

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Poradnik kupującego: Konfigurowanie Peugeota 207 SW to dość skomplikowany proces. Należy dokonywać go etapami: od wyboru nadwozia, poprzez silnik, a skończywszy na wersji wyposażenia. Fot. Moto.wieszjak.pl
Poradnik kupującego: Konfigurowanie Peugeota 207 SW to dość skomplikowany proces. Należy dokonywać go etapami: od wyboru nadwozia, poprzez silnik, a skończywszy na wersji wyposażenia. Fot. Moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

AchieveGlobal

Firma szkoleniowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »