| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Poradniki kupującego > Fiat Bravo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Fiat Bravo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Konfigurator Fiata Bravo to dość skomplikowane miejsce. Na dodatek Fiat oferuje obecnie na Bravo atrakcyjne promocje, warto też nieco potargować się w salonie o dodatkowe upusty.

Active – druga w kolejności wersja wyposażeniowa, również tylko z silnikiem 1,4 o mocy 90 KM. Cena to 52 590 złotych. Warto przyjrzeć się promocjom: obecnie Bravo w tej wersji z promocjami kosztuje mniej niż wersja Fresh. Jest to właściwie pakiet stylistyczny do wersji Fresh, posiada bowiem dodatkowo klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia, panel deski rozdzielczej z wykończeniem z włókna węglowego oraz lusterka boczne w kolorze nadwozia. W środku nie ma niestety nawet radia, choć zamontowano już 6 głośników i antenę. System Blue&Me dostępny jest już w opcji za 1250 złotych.

Dynamic – „średnia” wersja wyposażeniowa, w obrębie której dostępne są wszystkie wersje silnikowe oprócz 1,4 90 KM i dwulitrowego 165-konnego Multijeta. Ceny zaczynają się od 61 590 złotych (bez promocji). W wyposażeniu znajdziemy dodatkowo m.in. system Start&Stop, pakiet stylizacyjny identyczny z wersją Active, ESO z ASR/MSR/HBA i Hill Holderem, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów. W standardzie otrzymamy też radioodtwarzacz CD z Mp3 oraz długą listę wyposażenia opcjonalnego. Cena od 56 590 złotych.

Emotion oraz Sport – topowe wersje wyposażeniowe. Tylko tutaj mamy możliwość wybrania 165-konnego silnika Multijet. W standardzie jest tu właściwie wszystko, co oferuje Fiat. Dużą zaletą tej wersji jest to, że praktycznie zaciera się różnica cenowa między silnikiem MultiAir i Multijet.

Wybór:
Dynamic – najrozsądniejsza wersja, z solidną gamą silnikową i długą listą opcji, których ceny wcale nie powalają na kolana. W obrębie tej wersji mamy największą możliwość skonfigurowania sobie swojego wymarzonego Fiata. Obecnie promocje Fiata sięgają nawet 10 tysięcy złotych w stosunku do ceny katalogowej. Na dobrze wyposażoną wersję z silnikiem MultiAir będziemy musieli wydać około 70 tysięcy złotych, otrzymamy jednak w zamian bardzo dobrze wyposażony i przyjemny w użytkowaniu samochód.

Zobacz również: Opinie kierowców o Fiat Bravo

reklama

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Fiat Bravo ma dużo miejsca z przodu. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma dużo miejsca z przodu. Fot. moto.wieszjak.pl

Testowany Fiat Bravo wyposażony jest w sześciobiegową manualną skrzynię biegów. Fot. moto.wieszjak.pl
Testowany Fiat Bravo wyposażony jest w sześciobiegową manualną skrzynię biegów. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo jest samochodem przednionapędowym. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo jest samochodem przednionapędowym. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo ma niewiele miejsca na tylnej kanapie. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma niewiele miejsca na tylnej kanapie. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo jest wyposażony w system umożliwiający wybieranie głosowe w języku polskim. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo jest wyposażony w system umożliwiający wybieranie głosowe w języku polskim. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo został zaprojektowany z dbałością o ogólną sylwetkę pojazdu. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo został zaprojektowany z dbałością o ogólną sylwetkę pojazdu. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo ma dobrą jakoś materiałów. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma dobrą jakoś materiałów. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo został zaprojektowany z dbałością o szczegóły. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo został zaprojektowany z dbałością o szczegóły. Fot. moto.wieszjak.pl

Na wyposażeniu Fiata Bravo znalazł się system Blue & Me, opracowany wspólnie z Microsoftem. Fot. moto.wieszjak.pl
Na wyposażeniu Fiata Bravo znalazł się system Blue & Me, opracowany wspólnie z Microsoftem. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo posiada sterowanie systemami z kierownicy. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo posiada sterowanie systemami z kierownicy. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo jest po prostu ładny. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo jest po prostu ładny. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo ma kierownicę stylizowaną na sportową. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma kierownicę stylizowaną na sportową. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo ma niewiele wspólnego z poprzednią generacją. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma niewiele wspólnego z poprzednią generacją. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo posiada bagażnik większy niż w Golfie. Fot. moto.wieszjak.pll
Fiat Bravo posiada bagażnik większy niż w Golfie. Fot. moto.wieszjak.pll

Fiat Bravo został zaprezentowany na styczniowych targach w Rzymie, a potem w Genewie. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo został zaprezentowany na styczniowych targach w Rzymie, a potem w Genewie. Fot. moto.wieszjak.pl

Fiat Bravo ma ergonomiczne wnętrze. Fot. moto.wieszjak.pl
Fiat Bravo ma ergonomiczne wnętrze. Fot. moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Federacja Konsumentów

Federacja Konsumentów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »