| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Polo Cross to najdroższa i jednocześnie najefektowniej wyglądająca wersja Polo. Sprawdziliśmy, jak jeździ odmiana napędzana przez 110 konny silnik benzynowy w zestawieniu z siedmiobigową przekładnią DSG.

Volkswagen Polo Cross prezentuje się doskonale. Zwiększony o 1,5 cm (do 17,5 cm) prześwit, czarne osłony nadkoli, zderzaków, progów i dolnych partii drzwi dobrze współgrają z proporcjami nadwozia. Dopełnieniem atrakcyjnego wizerunku są standardowe siedemnastocalowe obręcze kół i kosztujący 1880 zł lakier „Honey” metalik. Dopłaty 2940 zł wymagają widoczne na zdjęciu reflektory biksenonowe. Co ciekawe dla wersji Cross nie są dostępne reflektory LED.

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Autor: Tomasz Korniejew

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion 150 KM DSG 7

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Dobre wrażenie nie znika po zajęciu miejsca wewnątrz. Choć jest to pojazd segmentu B, przedział pasażerski jest wystarczająco przestronny, by wygodnie nim podróżowały cztery osoby o wzroście około 180 cm.

Cieszą wygoda foteli (choć są stosunkowo niewielkie) oraz wysoka jakość wykończenia przedziału pasażerskiego. Widoczny na zdjęciach kolorowy wyświetlacz umieszczony na środkowej konsoli ma przekątną 6,5 cala i wraz z systemem nawigacji Discover Media wymaga dopłaty 2650 zł. Na liście standardowego wyposażenia Polo Cross znajduje się monochromatyczny dotykowy ekran o przekątnej 5 cali.

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Autor: Tomasz Korniejew

Recenzowany egzemplarz został dodatkowo wyposażony w kamerę cofania (1090 zł), pakiet „Czujnik deszczu” (koszt 700 zł), obejmujący m.in. czujniki deszczu, czy elektrochromatyczne lusterko wsteczne, a także pakiet „Drogowy” (1600 zł), w skład którego wchodzi tempomat, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, a także komputer MFA.

Bagażnik Polo Cross ma objętość 280 l (przy normalnym położeniu siedzeń). Przestrzeń na pakunki można powiększyć do 980 l.

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Autor: Tomasz Korniejew

Zobacz też: Test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI Bi-Turbo 240 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG – napęd/układ jezdny

Gama silnikowa Volkswagena Polo Cross jest skromna. Można wybierać między dwoma wariantami mocy tego samego silnika – 1.2 TSI. Słabsza odmiana osiąga moc 90 KM, mocniejsza 110 KM. Wersja 110 konna może zostać wyposażona w siedmiobiegową zautomatyzowaną przekładnię DSG i właśnie taki zestaw trafił do redakcyjnej recenzji.

Według danych producenta czterocylindrowy silnik osiąga moc maksymalną w przedziale od 4600 do 5600 obr./min., a maksymalny moment obrotowy 175 Nm jest dostępny w zakresie od 1400 do 4000 obr./min. Producent informuje, że auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9,8 s i może pojechać z maksymalną prędkością 190 km/h.

Zobacz też: Test Nowy Volkswagen Touran 1.8 TSI/180 KM DSG

A jak układ napędowy sprawuje się w praktyce? O tym przeczytasz na następnej stronie

reklama

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG
Test Volkswagen Polo Cross 1.2 TSI 110 KM DSG

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Woźniak

Adwokat - ekspert w dziedzinie prawa rodzinnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK