| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Jeep Cherokee w wersji Trailhawk łączy w sobie wszystko to, co amerykański producent ma najlepszego do zaoferowania w segmencie średniej wielkości SUV-ów. Mocny silnik, doskonały napęd na obie osie i szereg udoskonaleń, które pozwolą niejednemu śmiałkowi zajechać bardzo daleko!

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Niech nikogo nie zwiedzie kontrowersyjny wygląd najnowszego Jeepa Cherokee. Choć jego zaokrąglone, nietuzinkowe kształty niczym nie przypominają legendarnych kanciastych modeli amerykańskiego producenta, recenzowany Jeep nie jest kolejnym tzw. miejskim SUV-em, służącym jedynie do zadawania szyku na prestiżowych arteriach miast.

Zwiększony do 22,1 cm prześwit, potężne osłony podwozia, nadwozia oraz modyfikacje, dzięki którym kąty najazdu, zejścia i rampowy wynoszą odpowiednio: 29,9/32,2 /22,9 stopni wyróżniające najbardziej zaawansowaną wersję Cherokee – Trailhawk, świadczą o tym że możliwości tego Jeepa są dużo większe niż podjazd pod wysoki krawężnik, czy przejazd przez zaspę.

Surowości konstrukcji nie widać za to we wnętrzu. Fotele, tylna kanapa, czy kierownica są standardowo wykończone skórzaną tapicerką. Trailhawk jest ponadto wyposażony m.in. w dwustrefową automatyczną klimatyzację, system multimedialny Smart Touch z nawigacją, kolorowym, dotykowym ekranem o przekątnej siedmiu cali i nagłośnieniem Alpine Premium, a także szereg pojemnych schowków i uchwytów.

Zarówno w przedniej, jak i tylnej części przedziału pasażerskiego miejsca jest pod dostatkiem. Większość kierowców, bez problemu znajdzie wygodną pozycję. Ale, choć siedzi się dość wysoko, widoczność jest ograniczona m.in. przez szerokie słupki. Trzeba się też przyzwyczaić do obsługi tablicy przyrządów - niestety nie wszystkie systemy obsługuje się intuicyjnie.

Zobacz też: Test Jeep Cherokee 2.0 MJD Active Drive II

Potężny silnik Cherokee jest dynamiczny ale zużywa duże ilości paliwa

Jedyną dostępną jednostką napędową w wersji Trailhawk jest sześciocylindrowy, widlasty silnik Pentastar o pojemności 3,2 l, który rozwija moc maksymalną 272 KM przy 6500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4300 obr./min.

Pojazd jest standardowo wyposażony w dziewięciobiegową, zautomatyzowaną przekładnię.

Taki zestaw doskonale sprawuje się podczas codziennej jazdy po asfalcie. Według danych producenta Cherokee Trailhawk przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,4 s. Zawieszenie miękko pochłania wszelkiego rodzaju nierówności nawierzchni, a przyjemność z jazdy potęguje aksamitne brzmienie sześciocylindrowej jednostki napędowej.

Z silnikiem doskonale współpracuje dziewięciobiegowa przekładnia, która błyskawicznie i bez szarpnięć zmienia poszczególne przełożenia.

Ale jest też druga strona medalu. W codziennym ruchu miejskim uciążliwy jest duży promień skrętu Jeepa (w bardziej cywilnych odmiana jest mniejszy) oraz… wysokie zużycie paliwa dochodzące do 16 l/100 km przy niezbyt dynamicznej jeździe. Jadąc spokojnie w trasie można ograniczyć „spalanie” do ok. 9,5 l na 100 km. To sporo, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę stosunkowo niewielki zbiornik paliwa, który ma pojemność 60 l.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Meritoros

Biura rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK