| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Jeep Cherokee w wersji Trailhawk łączy w sobie wszystko to, co amerykański producent ma najlepszego do zaoferowania w segmencie średniej wielkości SUV-ów. Mocny silnik, doskonały napęd na obie osie i szereg udoskonaleń, które pozwolą niejednemu śmiałkowi zajechać bardzo daleko!

Zobacz też: Test Jeep Grand Cherokee SRT8 Quadra-Trac

Król na bezdrożach

Choć Trailhawk świetnie radzi sobie podczas jazdy po asfalcie, to najlepiej czuje się z dala od utwardzonych szos. Producent wyposażył go w zaawansowany system napędu na obie osie - Active Drive Lock 4x4. Jako jedyny spośród Cherokee, Trailhawk ma dodatkową możliwość blokowania tylnego mechanizmu  różnicowego. Przełożenie reduktora terenowego wynosi 2,92:1.

Ponadto system napędu 4×4 Cherokee Trailhawk współpracuje z systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain, który działa w pięciu trybach: Auto, Snow (śnieg), Sport i Sand/Mud (piach/błoto) oraz Rock (skały). Co więcej, najbardziej uterenowiona wersja Jeepa Cherokee jest wyposażona w system Selec-Speed Control z podsystemem kontroli wjazdu(Hill Ascent Control) i zjazdu (Hill Descent Control), dzięki któremu pojazd może pokonywać wzniesienia o dużym stopniu nachylenia z minimalnym udziałem kierowcy.

To wszystko sprawia, że kierowca Cherokee Trailhawk jest w stanie przejechać przez bardzo wymagający teren. O ile oczywiście, nie zapomni założyć odpowiednich opon, które znacznie ograniczą komfort jazdy po asfalcie...

Zobacz też: Test Jeep Wrangler Rubicon 2.8 CRD: bezkompromisowy twardziel

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk  - Podsumowanie

Jeep Cherokee Tailhawk to propozycja dla kierowców, którzy mają konkretne oczekiwania od samochodu. Jego olbrzymia dzielność w terenie słono kosztuje. Żeby stać się właścicielem tego niewątpliwie najbardziej zaawansowanego technologicznie Cherokee trzeba wydać 193 900 zł (174 900 zł w wyprzedaży rocznika).

Dlatego osoby, które nie mają zamiaru korzystać z pełnych możliwości wersji Trailhawk powinny spojrzeć w stronę tańszych odmian średniej wielkości Jeepa. Nie dość, że kosztują mniej, to jeszcze mniej palą i łatwiej się nimi manewruje na ciasnych parkingach.

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk  - dane techniczne

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Typ silnika benzynowy
Pojemność  3239 cm3
Układ cylindrów/zawory V6/24
Maksymalna moc 272 KM/6500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm/4300 obr./min.
Napęd 4x4
Skrzynia biegów aut. 9-bieg
Pojemność bagażnika 412 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 462,6/190,4/172,2 cm
Rozstaw osi 271,9 cm
V-max 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,4 s
Zużycie paliwa* 13,9/7,7/10,0 l/100 km
Cena od 193 900 zł (174 900 zł w promocji)
*miasto/trasa/cykl mieszany
reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk
Test Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Michał Tchórzewski

Kierownik działu audytów SmartConsulting

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK