| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

W czasach, w których klienci na Starym Kontynencie ostrożniej niż kiedyś wydają zarobione pieniądze, konkurencja w segmencie B się zaostrzyła. A KIA Rio jest bez wątpienia jedną z najciekawszych ofert na rynku.

Mimo że gospodarki najbogatszych krajów europejskich mają się lepiej niż w czasach kryzysu finansowego, zachodnie społeczeństwa z większą pokorą podchodzą do wydawania zarobionych pieniędzy. I o ile w czasach przed kryzysem najpopularniejszym segmentem pojazdów w bogatszej części Europy był C, o tyle dziś dużo większe znaczenie ma segment B.

Inwestycje producentów samochodów w segment B widać chociażby po coraz lepszej ofercie w zakresie wyposażenia opcjonalnego małych pojazdów. Jeszcze niedawno taki dodatek jak reflektory ksenonowe był zarezerwowane co najmniej dla pojazdów klasy kompaktowej, a dziś da się go zamówić do mniejszych samochodów i to popularnych marek.

Zobacz też: Test KIA Optima Hybrid - oszczędna limuzyna

Poczynania europejskich gigantów motoryzacyjnych od dłuższego czasu bacznie obserwują koncerny z Korei Południowej w tym KIA, która wraz z siostrzanym Hyundaiem rozwija się w imponującym tempie. Postęp jest tak duży, że koreańskie samochody bez kompleksów rywalizują o klientów na wymagającym rynku europejskim z popularnymi markami wywodzącymi się ze Starego Kontynentu.

A silnym graczem, którego wystawiła KIA do walki w segmencie B jest Rio.

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015 - europejski szyk

Koreańczycy konsekwentnie budują swoją pozycję na światowym rynku motoryzacyjnym, a kamieniem milowym tego przedsięwzięcia była gigantyczna inwestycja w europejską siedzibę i centrum designu we Frankfurcie nad Menem.

Od tamtej pory wygląd najnowszych modeli KII trafia w gusta Europejczyków. Nie inaczej jest z Rio.

Model jest dostępny jako trzy lub pięciodrzwiowy hatchback oraz w wersji sedan. Przy czym ta ostatnia wariacja sprzedaje się w ilościach śladowych. Nic dziwnego, bo Rio w wersji pięciodrzwiowej wygląda świetnie. Zwłaszcza, gdy wyposażymy ją w kosztujący 4000 zł pakiet obejmujący siedemnastocalowe obręcze kół ze stopów lekkich, tempomat, „zegary” Supervision oraz podgrzewane kierownicę i fotele przednie.

Od pośredniej wersji wyposażeniowej M, mała KIA jest wyposażona w reflektory ze światłami do jazdy dziennej wykonanymi w technologii LED, co dodatkowo podnosi atrakcyjność auta.

Ale nawet w podstawowej odmianie ze stalowymi piętnastocalowymi felgami i plastikowymi kołpakami, Rio zwraca uwagę zgrabną bryłą i ładną kolorystyką.

Jeszcze lepiej auto prezentuje się w środku. Ładny design kokpitu idzie w parze z dobrej jakości materiałami zastosowanymi we wnętrzu. Całość rozplanowana jest logicznie.

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 06.09.2015

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015
Test KIA Rio 1.4 109 KM 2015

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tagetik

Tagetik, lider oprogramowania wspierającego procesy zarządzania efektywnością organizacji (ang. Corporate Performance Management), powstał we Włoszech (Toskania) w 1986 roku.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »