| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Najnowszy Volkswagen Passat został naszpikowany nowoczesnymi technologiami. Czy jednak jest przełomowy? Sprawdziliśmy, jak jeździ kolejna generacja legendarnego modelu z Wolfsburga?

Stonowana linia nadwozia dodaje najnowszemu Passatowi elegancji. Paradoksalnie, mimo że debiutująca generacja modelu ma niewiele wspólnego z poprzednią, wyglądem do niej nawiązuje.

Najnowszy Volkswagen segmentu D, wydaje się znacznie większy od poprzednika. To złudzenie, bo w rzeczywistości nadwozie skrócono o 2 mm w stosunku do poprzednika.

Samochód jest także o 1,4 cm niższy i 1,2 cm szerszy niż Passat B7. Zastosowanie nowej platformy modułowej MQB umożliwiło m.in. redukcję masy (nawet do 85 kg w zależności od wersji), a także zwiększenie rozstawu osi aż o 7,9 cm (do 279,1 cm). Konstruktorom udało się także wydłużyć o 3,3 cm przedział pasażerski.

Najnowszy Passat może zostać wyposażony za 1840 zł (w pakiecie promocyjnym) w kosmicznie wyglądajace reflektory LED (standard dla wersji Highline). Tylne lampy LED są standardem już od podstawowej wersji Trendline, choć w najbogatszej są dodatkowo przyciemnione.

Ciekawym zabiegiem stylizacyjnym jest całkowite ukrycie w słabszych wersjach silnikowych końcówki rury wydechowej. W mocniejszych wersjach są za to dostępne zadziornie wystające końcówki wydechowe w kształcie trapezu.

Zobacz też: Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI/177 KM DSG R-Line

Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG – wnętrze

Kokpit Volkswagena Passata jest skromny w formie i sprawia dobre wrażenie. Na przestrzeni od „zegarów” do prawych drzwi umiejscowiono listwę imitującą kratkę nawiewów. To ciekawy zabieg stylizacyjny. Zachowano także analogowy zegar.

Najnowszy Passat może zostać wyposażony w zestaw elektronicznych wskaźników "Active Info Display" (dostępny za ok. 2000 zł jedynie dla najbogatszej odmiany Highline). Jest to duży kolorowy ekran, montowany w miejscu, gdzie tańsze wersje mają tradycyjny zestaw wskaźników. Na wspomnianym ekranie wyświetlane są m.in. prędkościomierz, obrotomierz, informacje komputera pokładowego i radia, a także systemu nawigacji.

Co ciekawe już podstawowa wersja nowego Volkswagena jest wyposażona w trójstrefową klimatyzację.

To, co najbardziej „rzuca się w oczy” z perspektywy kierowcy Passata, to cienkie słupki A i wynikająca z tego doskonała widoczność do przodu i na boki. Konstruktorom Volkswagena udało się zredukować do minimum zjawisko zasłaniania dużego pola po prawej stronie przez prawe lusterko i słupek.

Tradycyjnie dla niemieckiego producenta wygodą rozpieszczają fotele przednie. Na tylnej kanapie miejsca jest pod dostatkiem. W najnowszej generacji modelu jest jej jeszcze więcej niż w poprzednich.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG
Test Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 150 KM DSG

Volkswagen Passat B8 - deska rozdzielcza
Volkswagen Passat B8 - deska rozdzielcza

Volkswagen Passat B8 - wyświetlacz
Volkswagen Passat B8 - wyświetlacz

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

PRACUJ W UNII

wszystko o pracy w Unii

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »