| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Pierwsza jazda: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Pierwsza jazda: Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 to najnowszy crossover japońskiego producenta. Według zapewnień producenta o jego sukcesie ma zadecydować nie tylko efektowny wygląd, ale i bardzo nowoczesna technologia. Postanowiliśmy to sprawdzić na krętych drogach pod Barceloną.

Mazda CX-3: systemy bezpieczeństwa

W nowej Mazdzie CX-3 kierowca może liczyć także na szereg systemów wspomagających jego jazdę, które jako zgrany zespół tworzą tzw. i-ACTIVSENSE. W oparciu o kamery HD, czujniki radarowe i laserowe auto potrafi samodzielnie rozpocząć hamowanie awaryjne (systemy SBS i SCBS), monitorować obszar martwego pola w lusterkach (BSM), ostrzegać o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDWS), przełączać światła z drogowych na mijania czy utrzymywać stałą prędkość i dystans od poprzedzającego pojazdu (MRCC).

Mazda CX-3: ceny

Ceny nowej Mazdy CX-3 na polskim rynku rozpoczynają się od kwoty 66 900 zł (2.0 120 KM MT6 SkyGO). Mocniejszy silnik benzynowy 2.0 150 KM oferowany jest wyłącznie z napędem 4x4 i wyższym wariancie wyposażenia (SKYMOTION) dlatego kosztuje co najmniej 83 400 zł. Najtańsza Mazda CX-3 z automatyczną skrzynią biegów 2.0 120 KM została wyceniona na 78 900 zł (SkyMOTION). Amatorzy silników Diesla mogą być rozczarowani, bowiem CX-3 z tego typu motorem oferowany jest wyłącznie w najbogatszej wersji wyposażenia SKYPASSION i napędem 4x4, przez co jego cena rozpoczyna się od 99 400 zł.

Zobacz też: Test Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D 175 KM: wygląd to nie wszystko!

Mazda CX-3: opinia

Moda na samochody typu SUV czy crossover trwa w najlepsze, dlatego Mazda CX-3 ma spore szanse na sukces. Adresowana jest do klientów oczekujących od auta nietuzinkowego stylu, popartego nowoczesną technologią, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze auta. Pierwsze jazdy nową Mazda CX-3 pokazały, że samochód ten ma spory potencjał. Pewne prowadzenie, oszczędny silnik Diesla o wysokiej kulturze pracy, ciekawie zaprojektowane i porządnie wyciszone wnętrze. Czy efektowny wygląd w połączeniu z nowoczesną techniką zapewnią Mazdzie powodzenie? Zweryfikuje to rynek. Rywale pokroju Fiata 500X, Nissana Jule czy nawet MINI Countrymana na pewno nie odpuszczą, ale i oni powinni bać się japońskiego konkurenta. Jest naprawdę dobry.

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 02.06.2015

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM
Mazda CX-3 1.5 SKYACTIV-D 105 KM

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Łatwe podatki

Portal „Łatwe podatki” pozwala zrozumieć trudne zagadnienia związane z podatkami (takimi jak np. VAT, CIT czy PIT) w sposób stosunkowo przystępny, podparty ciekawymi przykładami.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »