| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Honda Civic Sport: facelifting to za mało powiedziane!

Test Honda Civic Sport: facelifting to za mało powiedziane!

Honda Civic Sport po faceliftingu to auto, które przeszło większą metamorfozę niż przypuszczaliśmy. Większe i mniejsze zmiany wprowadzone przez producenta w szerokim spektrum jego elementów pozwoliły istotnie zwiększyć walory użytkowe tego auta. Zobacz, co nowego znajdziesz w Hondzie Civic Sport po liftingu.

Honda Civic Sport 2015 facelifting: Honda Connect

Mocną stroną systemu Honda Connect jest jego architektura oparta na Androidzie w wersji 4.0.4 oraz szybki procesor Tegra 3 firmy NVIDIA. Obsługa systemu przypomina używanie nowoczesnego telefonu i podobnie jak w jego przypadku, użytkownik może pokusić się nawet o instalację nowych aplikacji (z Honda App Centre). Nie ma także żadnych problemów z przeglądaniem Internetu czy dostępem do internetowej bazy muzyki. Na pokładzie nie zabrakło także zarówno cyfrowego radia DAB+ i jego internetowej wersji.

Poza tym, wnętrze Civica to stara, dobra szkoła Hondy. Kierownica świetnie leży w dłoniach, jest przyjemna w dotyku, a zakres jej regulacji jest bardzo szeroki. Lewarek skrzyni biegów, niczym w wyścigowym samochodzie, ulokowano tuż obok kierownicy, hamulec ręczny na tunelu środkowym, dokładnie pod ręką, a obrotomierz centralnie przed kierowcą. Zegary są czytelne, chociaż prędkościomierz ulokowany pod przednią szybą, może zostać zasłonięty przez wieniec kierownicy, jeśli kierowca preferuje rajdową pozycję w fotelu. Obsługa komputera pokładowego jest czasochłonna i wymaga przyzwyczajenia.

Zobacz też: Test Volvo V40 D2 1.6 115 KM PowerShift Ocean Race

Sam fotel kierowcy zapewnia pewne podparcie ciała w zakrętach, ale jego siedzisko mogłoby być jeszcze nieco dłuższe. Widoczność do przodu i na boki jest bardzo dobra, widok do tyłu ogranicza tylny spoiler przecinający szybę na pół. Dobrej jakości kamera cofania zapewnia jednak bardzo płynny i czytelny obraz dzięki czemu problem z parkowaniem do tyłu przestaje istnieć.

Zarówno w przednim, jak i w tylnym rzędzie siedzeń miejsca dla pasażerów jest naprawdę sporo, zwłaszcza na szerokość. Jeśli jednak z przodu i z tyłu zechce podróżować jednocześnie czwórka, bardzo wysokich pasażerów (ok. 185 cm), to odległość dzieląca kolana osób siedzących na tylnej kanapie od oparć przednich foteli, zostanie ograniczona do 2-3 cm. Przydałoby się także nieco więcej przestrzeni na stopy pasażerów drugiego rzędu siedzeń.

Nieco gorzej ocenić należy za to wyciszenie kabiny. Spokój w niej panuje do prędkości ok. 130 km/h, później wzmaga się szum powietrza opływającego kabinę. Efekt ten w dużej mierze potęgowała uszkodzona w testowanym egzemplarzu uszczelka drzwi kierowcy. Gdyby nie ona, zapewne byłoby zdecydowanie lepiej. Co się zaś tyczy dźwięku silnika, to ma on przyjemną barwę, zwłaszcza w górnych zakresach prędkości obrotowych i nie jest męczący. Entuzjaści wysokoobrotowych silników Hondy powinni być usatysfakcjonowani. Jeśli jednak ktoś oczekuje błogiej ciszy na autostradzie, może nie być w pełni usatysfakcjonowany.

Aktualizacja: 27.05.2015

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Honda Civic Sport 1.8 142 KM
Honda Civic Sport 1.8 142 KM

Wersja PREMIUM Kodeks Pracy 2016169.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

dr Arletta Bolesta

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »