| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h

Nietuzinkowy Lexus CT 200h zwraca uwagę atrakcyjnym wyglądem ale dla wielu polskich kierowców wciąż wydaje się propozycją zbyt egzotyczną. W teście odkrywamy tajemnicę prestiżowej kompaktowej hybrydy.

Choć Lexus CT 200h jest obecny na europejskim rynku od 2011 r., wciąż jest stosunkowo rzadkim widokiem na polskich drogach. Tym samym, mimo że model jest rozpoznawalny przez większość zmotoryzowanych, niewiele osób może coś więcej na jego temat powiedzieć.

O małej popularności kompaktowej hybrydy z pewnością decyduje dość wysoka cena zakupu, za równowartość której na polskim rynku można kupić samochód większych rozmiarów, choć z pewnością nie hybrydowy i nie z segmentu premium. Sprawdźmy, jakie zalety skrywa kompaktowy Lexus.

Zobacz też: Test Volkswagen Golf VII 2.0 TDI 150 KM Man. 6-bieg

Lexus CT 200h – egzotyka wnętrza

Oryginalny wygląd Lexusa CT 200h zachęca do uchylenia drzwi i zajęcia miejsca za kierownicą.

A tam, uwagę zwraca nietuzinkowa deska rozdzielcza przywodząca na myśl kokpity statków kosmicznych z filmów s-f.

Za obszytym skórą i dobrze leżącym w dłoniach kołem kierownicy umiejscowiono tradycyjny zestaw „zegarów”. Po prawej stronie kierowcy, króluje rozbudowana konsola centralna, na górze której umieszczono kolorowy wyświetlacz zestawu audio i nawigacji (opcja kosztująca w pakiecie 12 400 zł), poniżej panel obsługi radia Mark Levinson przypominający klasycznym wyglądem prestiżowe zestawy domowego audio a pod nim, dźwignię sterowania bezstopniową skrzynią E-CVT. Dalej, pomiędzy przednimi fotelami wygospodarowano miejsce na wygodny dżojstik obsługujący system multimedialny.

Zobacz też: Test Lexus NX 300h AWD

Całość wykonana jest z materiałów wysokiej jakości, spasowanych z dokładnością i godnych segmentu Premium.

Na przednich fotelach siedzi się wygodnie, są odpowiednio wyprofilowane, choć siedziska mogłyby być nieco obszerniejsze. W przedniej części kabiny nikt nie będzie narzekał na ciasnotę. Na tylnej kanapie Lexusa wygodnie będą podróżowały dwie dorosłe osoby. We trójkę będzie zbyt ciasno.

Przydałoby się też więcej miejsca w okolicach kolan. Tradycyjnie dla samochodów hybrydowych nie zachwyca również pojemność bagażnika. W tej klasie pojazdów 275 l to mało, choć na pewno możliwości przewozowe Lexusa zwiększają pięciodrzwiowe nadwozie i dzielona, rozkładana tylna kanapa.

Zobacz też: Test Nissan Pulsar 1.2 DIG-T 115 KM

 Lexus CT 200h – napęd/układ jezdny

Lexus CT 200h występuje w jednej wersji napędowej – jako hybryda napędzana przez silnik benzynowy o pojemności 1,8 l , który rozwija moc maksymalną 136 KM przy 5200 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 142 Nm w zakresie od 2800 do 4400 obr./min.  oraz silnik elektryczny rozwijający maksymalną moc 60 KM i maksymalny moment obrotowy 207 Nm.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Samorządowy Serwis Prawny

Serwis Kancelarii Ślązak, Zapiór i Wspólnicy dla jednostek samorządu terytorialnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »