| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h

Nietuzinkowy Lexus CT 200h zwraca uwagę atrakcyjnym wyglądem ale dla wielu polskich kierowców wciąż wydaje się propozycją zbyt egzotyczną. W teście odkrywamy tajemnicę prestiżowej kompaktowej hybrydy.

Jak na nowoczesną hybrydę przystało, Lexus CT200h wyróżnia się niskim zużyciem paliwa, które w miejskich korkach jest jeszcze niższe niż w trasie. Pędząc z prędkościami autostradowymi zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie 6,5-6,7 l benzyny na 100 km. Z kolei podczas jazdy po mieście, nie zwracając uwagi na zasady ecodrivingu bez trudu można osiągnąć wynik zużycia paliwa na poziomie 6 l na 100 km.

Nieźle Lexus radzi sobie z tłumieniem nierówności. Podczas jazdy po poprzecznych zawieszenie pochłania je bez nerwowych podskoków, choć podczas większych uskoków zdarza się usłyszeć dość donośny stukot. 

Zobacz też: Test Audi TT 2.0 TFSI Quattro S tronic

Test Lexus CT 200h – podsumowanie

Lexus CT 200h to samochód, który zyskuje przy bliższym poznaniu. Wysoki komfort jazdy i rewelacyjnie niskie zużycie paliwa w miejskich korkach ułatwiają przymknięcie oka na mniejszą od spodziewanej dynamikę. Z drugiej strony szybkość rozpędzania się Lexusa wystarczy do sprawnego poruszania się zarówno po mieście, jak i w trasie. Mankamentami CT są mała objętość bagażnika, stosunkowo niewiele przestrzeni jaka została wygospodarowana dla kolan pasażerów tylnej kanapy i… cena.

Podstawowa wersja wyposażeniowa (Elite) kosztuje 111 tys. zł (90 tys. zł w wyprzedaży rocznika 2014). Z kolei opisywana odmiana F-Sport kosztuje aż 146 200 zł. Najdroższa jest odmiana Prestige (161 300 zł), do której i tak można jeszcze dokupić zestaw audio Mark Levinson za 5700 zł, czy nakładki progowe wykonane z aluminium za 400 zł.

Zobacz też: Honda Civic Type-R z rekordem Nurburgringu!

Lexus CT 200h – dane techniczne

Lexus CT200h
Typ silnika benzynowy
Pojemność  1798 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 136 KM/5200 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 142 Nm/2800-4400 obr./min.
Silnik elektryczny:
Maksymalna moc 60 KM
Maksymalny moment obrotowy 207 Nm
Napęd przedni
Skrzynia biegów bezstopniowa
Pojemność bagażnika 275 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 435/176,5/144,5 cm
Rozstaw osi 260 cm
V-max 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 10,3 s
Zużycie paliwa* 3,6/3,5/3,6 l/100 km
Cena od 110 900 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany
reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

Test Lexus CT 200h
Test Lexus CT 200h

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Andrzej Łukaszewicz

Ekspert z zakresu zamówień publicznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »