| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lancia Voyager 2.8 CRD 178 KM

Test Lancia Voyager 2.8 CRD 178 KM

Lancia Voyager to bliźniacza siostra legendy minivanów – Chryslera Voyagera. I jak na Voyagera przystało trudno znaleźć jej bezpośredniego konkurenta. Ta indywidualistka, która gra w swojej lidze.

Lancia Voyager ma nadwozie o długości 521 cm. Dla porównania Mercedes-Benz Klasy V jest długi na 514 cm, Volkswagen Multivan ma nadwozie długości 489,2 cm, a Seat Alhambra 485,4 cm.

Porównując rozstaw osi Voyagera (307,8 cm) z rozstawem osi Mercedesa-Benza klasy V – 320 cm, Volkswagena Multivana – 300 cm i Seata Alhambry 291,9 cm widać, że minivan z logiem Lancii to jedna z największych tego typu konstrukcji dostępnych na polskim rynku.

Jest to zaskakujące bo spoglądając na sylwetkę Voyagera samochód nie wydaje się aż tak duży.

Do redakcyjnej recenzji trafiła najbogatsza wersja wyposażeniowa Lancii Voyager – Platinum. Oznacza to, że lista wyposażenia opcjonalnego obejmuje dopłatę za kolor nadwozia (4000 zł), system monitorujący martwe pole w lusterkach bocznych (3500 zł) oraz pakiet rozrywkowy Entertainment Group obejmujący m.in. dwa dziewięciocalowe ekrany sufitowe, odtwarzacz BlueRay, pilot oraz słuchawki bezprzewodowe za łączną kwotę 12 tys. zł.

Zobacz też: Test Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCI 95 KM

Poza tym lista wyposażenia nie wymagającego dopłaty jest długa i zawiera m.in. automatyczną trzystrefową klimatyzację, skórzaną tapicerkę, elektrycznie ustawianą wysokość pedałów, automatyczną przekładnię, fotochromatyczne lusterko z wbudowanym mikrofonem, elektrycznie składaną kanapę trzeciego rzędu, elektrycznie otwieraną i zamykaną klapę bagażnika, elektrycznie otwierane szyby w trzech rzędach siedzeń (w ostatnim uchylane), stoliki w oparciach foteli, tempomat, wzmacniacz 506 W i 9 głośników z Subwooferem, lampy ksenonowe, elektrycznie otwierane drzwi tylne (kontrola również pilotem), tylne czujniki parkowania, nawigację satelitarną GPS, podgrzewaną kierownicę, podgrzewane fotele oraz system chowania foteli drugiego i kanapy z trzeciego rzędu w podłodze.

Producent nie pozostawił wątpliwości, że Voyager powstał po to, by przewozić ludzi w jak najbardziej komfortowych warunkach.

Zasiadając na dużym, wygodnym fotelu wyposażonym w podłokietniki, kierowca Lancii ma przed sobą ładny zestaw wskaźników i zapewnioną dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Parkingowe manewry ułatwiają czujniki cofania, kamera oraz duże lusterka boczne. Nie bez znaczenia jest również regularny, kanciasty kształt bryły nadwozia.

Ilość przestrzeni we wnętrzu zadowoli nawet największych malkontentów. A bagażnik? Według danych producenta w wersji ośmioosobowej (z rozłożoną kanapą trzeciego rzędu) do wykorzystania pozostaje 638 l przestrzeni. W wersji ze złożoną tylną kanapą pojemność bagażnika Voyagera rośnie do 934 l. Z kolei po złożeniu dwóch rzędów tylnych siedzeń, kierowca ma do wykorzystania bagażnik o pojemności 3912 l. Imponujące.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Podczas jazdy w trasie Lancia Voyager 2.8 CRD „spala” około 7,5 l oleju napędowego na 100 km. To przyzwoity wynik. W ruchu miejskim zużycie paliwa wzrasta do 10,5-11 l na 100 km. To wciąż akceptowalny poziom biorąc pod uwagę komfort jaki oferuje.
Podczas jazdy w trasie Lancia Voyager 2.8 CRD „spala” około 7,5 l oleju napędowego na 100 km. To przyzwoity wynik. W ruchu miejskim zużycie paliwa wzrasta do 10,5-11 l na 100 km. To wciąż akceptowalny poziom biorąc pod uwagę komfort jaki oferuje.

Do redakcji trafiła odmiana napędzana silnikiem wysokoprężnym, który według danych producenta rozpędza Lancię Voyager od 0 do 100 km/h w 11,9 s.
Do redakcji trafiła odmiana napędzana silnikiem wysokoprężnym, który według danych producenta rozpędza Lancię Voyager od 0 do 100 km/h w 11,9 s.

Porównując rozstaw osi Voyagera (307,8 cm) z rozstawem osi Mercedesa-Benza klasy V – 320 cm, Volkswagena Multivana – 300 cm i Seata Alhambry 291,9 cm widać, że minivan z logiem Lancii to jedna z największych tego typu konstrukcji dostępnych na polskim rynku.
Porównując rozstaw osi Voyagera (307,8 cm) z rozstawem osi Mercedesa-Benza klasy V – 320 cm, Volkswagena Multivana – 300 cm i Seata Alhambry 291,9 cm widać, że minivan z logiem Lancii to jedna z największych tego typu konstrukcji dostępnych na polskim rynku.

Test Lancia Voyager 2.8 CRD 178 KM
Test Lancia Voyager 2.8 CRD 178 KM

Pakiet rozrywkowy Entertainment Group obejmujący m.in. dwa dziewięciocalowe ekrany sufitowe, odtwarzacz BlueRay, pilot oraz słuchawki bezprzewodowe kosztuje 12 tys. zł.
Pakiet rozrywkowy Entertainment Group obejmujący m.in. dwa dziewięciocalowe ekrany sufitowe, odtwarzacz BlueRay, pilot oraz słuchawki bezprzewodowe kosztuje 12 tys. zł.

Ilość przestrzeni we wnętrzu zadowoli nawet największych malkontentów. A bagażnik? Według danych producenta w wersji ośmioosobowej (z rozłożoną kanapą trzeciego rzędu) do wykorzystania pozostaje 638 l przestrzeni. W wersji ze złożoną tylną kanapą pojemność bagażnika Voyagera rośnie do 934 l. Z kolei po złożeniu dwóch rzędów tylnych siedzeń, kierowca ma do wykorzystania bagażnik o pojemności 3912 l. Imponujące.
Ilość przestrzeni we wnętrzu zadowoli nawet największych malkontentów. A bagażnik? Według danych producenta w wersji ośmioosobowej (z rozłożoną kanapą trzeciego rzędu) do wykorzystania pozostaje 638 l przestrzeni. W wersji ze złożoną tylną kanapą pojemność bagażnika Voyagera rośnie do 934 l. Z kolei po złożeniu dwóch rzędów tylnych siedzeń, kierowca ma do wykorzystania bagażnik o pojemności 3912 l. Imponujące.

Pakiet rozrywkowy Entertainment Group obejmujący m.in. dwa dziewięciocalowe ekrany sufitowe, odtwarzacz BlueRay, pilot oraz słuchawki bezprzewodowe kosztuje 12 tys. zł.
Pakiet rozrywkowy Entertainment Group obejmujący m.in. dwa dziewięciocalowe ekrany sufitowe, odtwarzacz BlueRay, pilot oraz słuchawki bezprzewodowe kosztuje 12 tys. zł.

Zasiadając na dużym, wygodnym fotelu wyposażonym w podłokietniki, kierowca Lancii ma przed sobą ładny zestaw wskaźników i zapewnioną dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Parkingowe manewry ułatwiają czujniki cofania, kamera oraz duże lusterka boczne. Nie bez znaczenia jest również regularny, kanciasty kształt bryły nadwozia.
Zasiadając na dużym, wygodnym fotelu wyposażonym w podłokietniki, kierowca Lancii ma przed sobą ładny zestaw wskaźników i zapewnioną dobrą widoczność we wszystkich kierunkach. Parkingowe manewry ułatwiają czujniki cofania, kamera oraz duże lusterka boczne. Nie bez znaczenia jest również regularny, kanciasty kształt bryły nadwozia.

Fotele Lancii Voyager są obszerne i sprzyjają dalekim podróżom.
Fotele Lancii Voyager są obszerne i sprzyjają dalekim podróżom.

Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan
Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan

Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan
Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan

Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan
Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan

Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan
Lancia Voyager Fot. Artur Kapłan

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Jurczyk

Pasjonat motoryzacji

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »