| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 508 1.6 THP 165 KM sedan

Test Peugeot 508 1.6 THP 165 KM sedan

Peugeot 508 po faceliftingu zyskał nie tylko nowy wygląd, ale i lepsze wyposażenie oraz nowe wersje silnikowe. Postanowiliśmy sprawdzić jak nowy model spisuje się z udoskonalonym motorem 1.6 THP o mocy aż 165 KM.

Peugeot 508: faceliting 2014

W 2011 roku na rynku samochodowym pojawił Peugeot 508. Mimo że w prostej linii zastępował on model 407, to przez wielu uważany jest za prawowitego następcę legendarnej 406-tki. Przejął bowiem po niej najważniejsze cechy: klasyczną sylwetkę sedana i przestronne wnętrze. Tego samego nie można było powiedzieć o Peugeocie 407. Francuski koncern wziął jednak sobie do serca uwagi kierowców poruszających się modelem 407 i na nowo stworzył limuzynę klasy średniej - przestronną, wygodną, napędzaną wyjątkowo nowoczesnymi silnikami.

Aby stać się bardziej konkurencyjnym wobec swoich największych rywali, już po 3 latach od wprowadzenia do produkcji Peugeot 508 został poddany liftingowi. Z zewnątrz nowy model poznać można przede wszystkim po zmodernizowanym przednim pasie. Obłości ustąpiły miejsca bardziej ostrym liniom, przez co auto nabrało wyraźnie poważniejszego charakteru. Przednie, w pełni ledowe reflektory (opcja) łączą elegancki design z nowoczesną technologią, a atrapa chłodnicy swoim projektem nawiązuje do tego, jaki zapoczątkował model 308. Logo producenta zniknęło z maski, a ona sama ostania została wygładzona.

W tylnej części nadwozia 508-mki pojawiły się m.in. nowe światła. Każde posiada aż 36 czerwonych diod, które swym kształtem nawiązują do potrójnego śladu pazurów. Z klapy zniknęła srebrna listwa, a tylny zderzak został przeprojektowany. Co ciekawe, w wersji kombi tylna część auta nie została poddany żadnym modyfikacjom.

Test Peugeot 508: wnętrze

Zmiany jakie dotknęły wnętrze Peugeota 508 można określić mianem skromnych. Pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 7-cali (dostępny nawet w podstawowej wersji!), kamera cofania, system ostrzegający o pojeździe w martwym polu w lusterkach oraz zamykany schowek na konsoli centralnej. Przyglądając się kabinie Peugeota 508 trudno nie odnieść wrażenia, że dodano do niej tylko to co niezbędne. Mimo upływu trzech lat trudno bowiem zarzucić kabinie 508 wyraźne niedociągnięcia.

Zobacz też: Test Citroen C5 2.2 HDi 200 CrossTourer

Deska rozdzielcza pokryta jest bardzo miękkim tworzywem, boczki drzwi są elegancko wykończone, podłoga jest w całości podświetlana, a ergonomia stoi na niezłym poziomie. Na całe szczęście producent nie zrezygnował w imię mody z analogowych pokręteł do sterowania radiem czy klimatyzacją, dzięki czemu wgranie do pamięci listy ulubionych stacji radiowych czy szybkie przestawienie klimatyzacji przy aktywnej nawigacji (aktualne mapy) nie nastręcza żadnych problemów. Zegary są czytelne, a co istotniejsze wyposażone m.in. we wskaźnik temperatury oleju, dzięki któremu można zwiększyć trwałość motoru (o tym w jaki sposób przeczytasz tutaj).

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 09.02.2015

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting ogrzewanie foteli
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting ogrzewanie foteli

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting hamulec ręczny elektroniczny
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting hamulec ręczny elektroniczny

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting full LED
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting full LED

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting halogeny
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting halogeny

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting HUD
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting HUD

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting
Peugeot 508 1.6 THP 165 KM facelifting

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Siwek

Specjalista Home broker

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »