| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

Najnowsza Alfa Romeo Giulietta napędzana przez silnik o mocy 170 KM dumnie odkrywa sportowe geny marki i otwarcie aspiruje do klasy premium. Ale, czy jest gotowa, by brylować na salonach?

Zeszłoroczny lifting Alfa Romeo Giulietta nie był rewolucją ale spowodował, że kompaktowa „Włoszka” uwydatniła swoje zalety. Drobne zmiany stylizacyjne uatrakcyjniły wygląd modelu, a nowe wzory obręczy ze stopów lekkich dodały nadwoziu szlachetności.
I choć Alfa Romeo Giulietta to obecnie jeden z najstarszych modeli kompaktowych dostępnych na rynku, wciąż przyciąga wzrok niebanalną urodą.

Zobacz też: Test BMW 118d xDrive

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM – wnętrze

Operacja odświeżenia modelu nie ominęła wnętrza. Zmodyfikowano m.in. kokpit. Przemeblowano tablicę przyrządów i zastosowano lepsze materiały wykończeniowe. Wnętrze recenzowanego egzemplarza zostało wykończone wysokiej jakości skórzaną tapicerką w kolorze jasno brązowym.
Deska rozdzielcza Alfy przyciąga uwagę ładnym kształtem, a poszczególne elementy wnętrza zostały spasowane i zmontowane z dokładnością. Szkoda tylko, że w niektórych miejscach tworzywa sztuczne wciąż odstają jakością od stosowanych w modelach klasy Premium.
Niemniej kierowca Giulietty nie będzie narzekał na ciasnotę, niewygodę fotela, czy skomplikowaną obsługę poszczególnych urządzeń.
Może za to ponarzekać na widoczność do tyłu.
Z przodu miejsca nie zabraknie nawet rosłym osobnikom ale na tylnej kanapie jest ciaśniej. Wysocy pasażerowie siedzący z tyłu (wzrost powyżej 182 cm) narzekają na brak przestrzeni w okolicach kolan.
Bagażnik kompaktowej Alfy pomieści 350 l co jest wynikiem wystarczającym, ale przeciętnym w klasie kompaktów.

Zobacz też: Test: Seat Leon ST 1.6 TDI 105 KM man.

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - napęd/układ jezdny

Mocną stroną każdego modelu Alfy Romeo są zazwyczaj wysokiej jakości właściwości jezdne. Nie inaczej jest w przypadku opisywanej Giulietty. Benzynowa, turbodoładowana jednostka MultiAir o pojemności 1,4 l, rozwijająca moc maksymalną 170 KM jest odpowiednim źródłem napędu dla ważącego 1290 kg samochodu.
Auto spontanicznie reaguje na każde wciśnięcie gazu, a w razie konieczności napędza się z werwą i nie dostaje zadyszki począwszy od najniższych zakresów obrotów.
Jest to zasługa m.in. systemu D.N.A., dzięki któremu kierowca może ustawiać charakterystykę pracy silnika, układu hamulcowego oraz kierowniczego w zależności od potrzeb.
Niedostatki w dynamice będą trapić kierowcę Giulietty jedynie w przypadku, gdy ustawi przełącznik w trybie A (All Weather). Jest to opcja, którą producent zaleca wykorzystywać podczas jazdy po śliskiej nawierzchni, głównie zimą. W tej konfiguracji auto robi się ospałe a reakcja na gaz jest przytłumiona.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM
Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tablica przyrządów
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tablica przyrządów

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tablica przyrządów
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tablica przyrządów

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM
Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - przód
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - przód

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - przód
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - przód

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tył
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tył

Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM
Test Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tył
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir Q2 170 KM - tył

Alfa Romeo Giulietta - bagażnik
Alfa Romeo Giulietta - bagażnik

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Hetman

Adwokat i radca prawny, ekspert w dziedzinie prawa autorskiego, pracy, handlowego i europejskiego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »