| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Opel Insignia 2.0 BiTurbo 195 KM

Test Opel Insignia 2.0 BiTurbo 195 KM

Niedawno Opel odświeżył wygląd swojego flagowego modelu. Sprawdziliśmy, jak jeździ najnowsza Insignia napędzana przez dwulitrowy silnik Diesla o mocy 195 KM.

Zobacz też: Test Skoda Superb 2.0 TSI DSG L&K

Test Opel Insignia 2.0 BiTurbo 195 KM – podsumowanie

Zmodernizowany Opel Insignia zachował urok i zyskał kilka nowoczesnych rozwiązań „na czasie”. Panel dotykowy wymaga co prawda dopracowania, ale wciąż mocnymi atutami Opla są przestronne wnętrze, duży bagażnik i wysoki komfort jazdy. Silnik BiTurbo jest elastyczny, dynamiczny choć zbyt głośny przy wyższych obrotach. Generalnie zbyt słabe wyciszenie przy wysokich prędkościach oraz trochę zbyt wysokie zużycie paliwa to główne mankamenty nowego Opla.

Zobacz też: Test Mazda6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dla hipsterów?

Opel Insignia 2.0 BiTurbo 195 KM – dane techniczne

Opel Insignia 2.0 Diesel CDTI Ecotec BiTurbo
Typ silnika turbodiesel
Pojemność  1956 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 195 KM/4000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm/1750-2500 obr./min.
Napęd przedni
Skrzynia biegów man. 6-bieg.
Pojemność bagażnika 530 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 484,2/185,8/148,4 cm
Rozstaw osi 273,7 cm
V-max 230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,7 s
Zużycie paliwa* 5,8/4,1/4,7 l/100 km
Cena od 127 550 zł (122 550 w promocji)
*miasto/trasa/cykl mieszany

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Zawieszenie 195-konnego Opla Insigni jest zaskakująco miękko zestrojone.
Zawieszenie 195-konnego Opla Insigni jest zaskakująco miękko zestrojone.

Przy okazji liftingu nadwozia wyposażono Opla Insignię w reflektory ze światłami do jazdy dziennej w technologi LED.
Przy okazji liftingu nadwozia wyposażono Opla Insignię w reflektory ze światłami do jazdy dziennej w technologi LED.

Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo
Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo

W tylnej części nadwozia Opla Insigni charakterystycznym elementem są lampy.
W tylnej części nadwozia Opla Insigni charakterystycznym elementem są lampy.

Tablica przyrządów Opla Insigni prezentuje się atrakcyjnie. Czarne słupki to element stylizacji OPC.
Tablica przyrządów Opla Insigni prezentuje się atrakcyjnie. Czarne słupki to element stylizacji OPC.

Na tylnej kanapie Opla Insigni siedzi się wygodnie. Wysokim pasażerom może brakować nieco miejsca nad głową.
Na tylnej kanapie Opla Insigni siedzi się wygodnie. Wysokim pasażerom może brakować nieco miejsca nad głową.

W miejscu tradycyjnych "zegarów" Opla Insignii może się pojawić kolorowy wyświetlacz.
W miejscu tradycyjnych "zegarów" Opla Insignii może się pojawić kolorowy wyświetlacz.

Nowy, dotykowy wyświetlacz systemu nawigacji i komputera pokładowego w najnowszym Oplu Insignia.
Nowy, dotykowy wyświetlacz systemu nawigacji i komputera pokładowego w najnowszym Oplu Insignia.

Przy okazji liftingu Opla Insigni z konsoli centralnej zniknęło wiele przycisków.
Przy okazji liftingu Opla Insigni z konsoli centralnej zniknęło wiele przycisków.

Opel Insignia to wciąż jeden z najładniejszych modeli w klasie.
Opel Insignia to wciąż jeden z najładniejszych modeli w klasie.

Silnik o mocy 195 KM sprawnie napędza Opla Insignię, szkoda że producent nie przyłożył większej wagi do wyciszenia wnętrza.
Silnik o mocy 195 KM sprawnie napędza Opla Insignię, szkoda że producent nie przyłożył większej wagi do wyciszenia wnętrza.

Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo
Opel Insignia 2.0 CDTI BiTurbo

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Renata Urowska i Wspólnicy sp.k.

Obsługa podmiotów gospodarczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »