| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Polo V 1.2 TSI 110 KM

Test Volkswagen Polo V 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo przeszedł na początku 2014 roku facelifting. Czy nowa wersja jest dużo lepsza od poprzednika? Jakie są jej mocne i słabe punkty?

Volkswagen Polo V 1.2 TSI 110 KM: hamulce

Układ hamulcowy Volkswagena Polo prezentuje dobry poziom. Pedał hamulca pracuje w sposób przewidywalny i pozwala precyzyjnie dozować siłę hamowania . Ze względu na swoje mało okazałe gabaryty, nieco komicznie wyglądają tylne tarcze hamulcowe, które mają średnicę zaledwie 230 mm, ale trzeba pamiętać, że w tej klasie nadal dominują archaiczne pod względem konstrukcji hamulce bębnowe (np Ford Fiesta, Renault Clio).

Volkswagen Polo V 1.2 TSI 110 KM: cena i wyposażenie

W przypadku cen nowych Volkswagenów jak mantrę można powtarzać stwierdzenie, że nie są one niskie. Prezentowany, bogato wyposażony egzemplarz VW Polo Higline (z dodatkami) został wyceniony na 73 390 zł. To niemała kwota biorąc pod uwagę fakt, że do ceny tej warto doliczyć jeszcze koszt nawigacji (2830 zł) oraz kurtyn powietrznych dla osób w przednim i tylnym rzędzie siedzeń (2420 zł). Zrezygnować można jednak z dachu panoramicznego (2890 zł), przeznaczając tę kwotę na zakup np. aktywnego tempomatu (2140zł) będącego nowością w tej klasie samochodów. W przyszłości nowe Polo otrzyma także regulowane zawieszenie. Osoby, które poszukują taniego auta do miasta, powinny zatem zwrócić jednak uwagę na wersje z mniejszymi i słabszymi silnikami, które są wyraźnie tańsze od tej topowej na chwilę obecną odmiany. Nietrudno zauważyć, że świetnie wyposażone Polo Highline kosztuje tyle ile VW Golf VII w podstawowej wersji Trendline.

Volkswagen Polo V 1.2 TSI 110 KM: opinia

Odświeżony Polo sprawia wrażenie świetne dopracowanego i wykończonego. Modyfikacje przeprowadzone we wnętrzu nadały mu bardziej dojrzały charakter. Poprawie uległa zarówno jakość obsługi systemu multimedialnego jak i materiały wykończeniowe. Szkoda, że pod względem przestronności kabiny nie zaszły żadne zmiany. Świetne recenzje zebrał jednak nowy układ kierowniczy, który dobrze współpracuje ze sprężystym zawieszeniem. Silnik 1.2 TSI 110 KM mimo zwiększonej mocy, zużywa zauważalnie mniej paliwa, zwłaszcza w w warunkach miejskich, a skrzynia manualna, choć potrafi nieco haczyć, jest dobrze zestopniowana. Trudno też odmówić zmodernizowanemu Polo atrakcyjnego wyglądu. Pomimo 5 lat spędzonych na rynku, nadal wygląda on bardzo dobrze i ma wszelkie predyspozycje do tego by powalczyć ze znacznie młodszą konkurencją.

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 03.07.2014

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 KM

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Enadis

Oprogramowanie dla biznesu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »