| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic

Test Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic

Pod maską poliftingowego Volvo XC60 zagościły czterocylindrowy silnik Diesla o mocy 181 KM i nowa ośmiobiegowa automatyczna przekładnia. W duecie sprawują się świetnie.

Test Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic – podsumowanie

Volvo XC60 D4 z nowym czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 181 KM I ośmiobiegową automatyczną przekładnią doskonale sprawdza się jako uniwersalny pojazd dla rodziny. Jest dynamiczny, bardzo komfortowy, pakowny i wykazuje umiarkowany apetyt na paliwo.

W powyższej recenzji nie znalazł się akapit opisujący działanie systemu napędu na obie osie. Nie znalazł się z dwóch względów. Po pierwsze użytkując na co dzień Volvo XC60 ani razu nie spotkaliśmy się z sytuacją, w której napęd na obie osie był niezbędny, po drugie na dzień dzisiejszy zamówienie XC60 z czterocylindrowym dieslem i zautomatyzowaną ośmiobiegową przekładnią oraz napędem na obie osie nie jest możliwe. We wspomnianej konfiguracji XC60 kupimy tylko z napędem na przednią oś.

Nie da się ukryć, że brak możliwości dokupienia w tym przypadku napędu na obie osie pozostawia niedosyt. Bo mimo że zdecydowana większość nabywców SUVów nie korzysta z możliwości AWD, to jednak wiele osób lubi wiedzieć, że podróżując podwyższonym samochodem, w razie potrzeby może skorzystać z dobrodziejstwa napędu na cztery koła.

Zobacz też: Test Audi Q3 2.0 TFSI quattro: jak działa napęd 4x4?

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic - dane techniczne

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic
Typ silnika turbodiesel
Pojemność  1969 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 181 KM/4250 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm/1750-2500 obr./min.
Napęd przedni
Skrzynia biegów aut. 8-bieg.
Pojemność bagażnika 495 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 462,7/189,1/171,3 cm
Rozstaw osi 277,4 cm
V-max 210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 8,5 s
Zużycie paliwa* 5,3/4,4/4,7 l/100 km
Cena od 156 400 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Volvo XC60 D4 Drive-E prezentuje się bardzo atrakcyjnie, to jeden z najładniejszych modeli w klasie.
Volvo XC60 D4 Drive-E prezentuje się bardzo atrakcyjnie, to jeden z najładniejszych modeli w klasie.

Bagażnik Volvo XC60 D4 Drive-E ma pojemność 495 l.
Bagażnik Volvo XC60 D4 Drive-E ma pojemność 495 l.

W tylnej części nadwozia Volvo XC60 D4 Drive-E najciekawszym elementem stylizacyjnym są tylne lampy.
W tylnej części nadwozia Volvo XC60 D4 Drive-E najciekawszym elementem stylizacyjnym są tylne lampy.

Tablica przyrządów Volvo XC60 D4 Drive-E jest przejrzysta. Do sprawnej obsługi konsoli centralnej trzeba się przyzwyczaić.
Tablica przyrządów Volvo XC60 D4 Drive-E jest przejrzysta. Do sprawnej obsługi konsoli centralnej trzeba się przyzwyczaić.

Volvo XC60 D4 Drive-E - tył
Volvo XC60 D4 Drive-E - tył

Volvo XC60 D4 Drive-E - przód
Volvo XC60 D4 Drive-E - przód

Volvo XC60 D4 Drive-E - tył
Volvo XC60 D4 Drive-E - tył

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu

Ekspert w dziedzinie ociepleń

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »