| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test BMW 428i xDrive - utalentowany debiutant

Test BMW 428i xDrive - utalentowany debiutant

Test BMW 428i xDrive ma ocenić czy nowy model udanie kontynuuje wieloletnią tradycję sportowych aut z Bawarii. Czy downsizing nie pozbawił nowego modelu charakteru i wyrazistości dawnych, sportowych BMW?

Zobacz też: Silnik 5.0 V10 KM w BMW M5 - czym zyskał uznanie wśród miłośników marki?

Test BMW 428i xDrive: werdykt

BMW 428i to auto o ogromnych umiejętnościach. Ma fantastyczne osiągi, rewelacyjną trakcję, świetne hamulce i niezwykle skuteczny napęd 4x4. Pod kątem lekkości prowadzenia nie ma sobie równych, oferując z jednej strony sportowe prowadzenie w ciasnych zakrętach a z drugiej, wysoką stabilność i bezpieczne zachowanie nawet w trudnych warunkach pogodowych. Wysoko ocenić należy walory użytkowe - świetna pozycja za kierownicą, ergonomicznie zaprojektowany kokpit, duży bagażnik i zadziwiająco przestronna kabina to kolejne mocnej atuty tego modelu. Lepsze jedynie mogłoby byc wyciszenie kabiny przy wysokich prędkościach. Jako auto coupe model 428i xDrive jest bliski doskonałości, ale jako BMW brakuje mu jednego - legendarnej, rzędowej "6-cylindrówki". Pasjonatom marki pozostaje zatem wybór wersji 435i, natomiast pozostali entuzjaści wyrafinowanego połączenia sportu i luksusu powinni być zachwyceni.

Serdecznie dziękujemy firmie JB Aviation za pomoc w realizacji fantastycznej sesji fotograficznej.

Test BMW 428i xDrive: dane techniczne

Samochód BMW 428i xDrive
Rodzaj silnika benzynowy z turbosprężarką typu twin scroll
Kod silnika N20B20O0
Położenie silnika wzdłużnie
Wtrysk paliwa bezpośredni
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa 1997 cm3
Układ cylindrów rzędowy
Moc maksymalna 180/245kW/KM w zakresie 5000-6500 obr/.min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm w zakresie 1250-4800 obr./min
Współczynnik czołowego oporu powietrza (Cx): 0,30
Napęd  4x4
Skrzynia biegów automatyczna 8. biegowa (jednosprzęgłowa)
Przyspieszenie 0 - 100 km/h 5,8 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie) 8,7/5,5/6,7 l
Zawieszenie kół przednich: kolumny MacPhersona
Zawieszenie kół tylnych: 10-wahaczowe
Tarcze hamulcowe przód (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Tarcze hamulcowe tył (rodzaj/średnica) tarcze wentylowane
Wymiary (dług./szer./wys.) 4 638/ 1 825/ 1 377 mm
Rozstaw osi 2 810 mm
Masa własna 1540 kg (minimalna)
Pojemność bagażnika fot. rozł./złoż. 445 l
Ładowność 520 kg
Liczba obrotów kierownicy b.d.
Średnica zawracania 11,8 m
Pojemność baku 60 l
Cena od 158 900 zł (wersja 420i)
Cena egzemplarza testowego 263 790 zł (bez dodatkowego wyposażenia 186 900 zł)

reklama

Aktualizacja: 06.08.2014

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive
BMW 428i xDrive

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive
BMW 428i xDrive

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

BMW 428i xDrive 2013
BMW 428i xDrive 2013

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Onwelo

Onwelo to nowoczesna polska spółka technologiczna, która specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań IT dla firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »