| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lexus IS300h – skrojony na miarę

Test Lexus IS300h – skrojony na miarę

Czy hybrydowy Lexus IS300h jest w stanie odebrać klientów niemieckim konkurentom klasy Premium? Na pewno ma na to szansę.

Wygląda obłędnie. Zupełne przeciwieństwo sztandarowego stonowanego sedana segmentu D. Spoglądając na Lexusa IS300h wyczuwa się od niego lifestylowego ducha, a nie nudny korporacyjny akuratyzm. A przecież IS300h walczy o klientów w klasie Premium, w której ekstrawagancja zazwyczaj nie jest dobrze widziana.

Zobacz też: Test BMW 320d Touring xDrive

Widać, japoński producent zdaje się tym nie przejmować i oferuje samochód wyglądający, jakby ostatni szlif jego bryle nadwozia nadano samurajskim mieczem.
W przedniej części nadwozia najciekawszym akcentem stylizacyjnym są reflektory. Niewielkie klosze, pod którymi umieszczono listwy świateł LED nadają autu sportowego sznytu.
W tylnej części nadwozia „rzuca się w oczy” ostre podkreślenie tylnych lamp zachodzące na tylne błotniki.
Całość prezentuje się dziarsko i pobudza wyobraźnię.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Fotel kierowcy Lexusa IS300h zapewnia wygodę nawet podczas wielogodzinnych podróży.
Fotel kierowcy Lexusa IS300h zapewnia wygodę nawet podczas wielogodzinnych podróży.

Na tylnej kanapie Lexusa IS300h siedzi się wygodnie o ile podróżuje tam dwójka pasażerów. Wysokim pasażerom może być ciasno.
Na tylnej kanapie Lexusa IS300h siedzi się wygodnie o ile podróżuje tam dwójka pasażerów. Wysokim pasażerom może być ciasno.

Lexus IS300h -tył
Lexus IS300h -tył

Lexus IS300h - przód
Lexus IS300h - przód

W przedniej części nadwozia Lexusa IS300h zwracają uwagę ogromny wlot powietrza i ciekawie zaprojektowane reflektory.
W przedniej części nadwozia Lexusa IS300h zwracają uwagę ogromny wlot powietrza i ciekawie zaprojektowane reflektory.

Tylne lampy Lexusa IS300h wyglądają, jakby podkreślono je samurajskim mieczem.
Tylne lampy Lexusa IS300h wyglądają, jakby podkreślono je samurajskim mieczem.

Bagażnik Lexusa IS300h ma pojemność 450l. W wersji z konwencjonalnym napędem spalinowym - 480 l.
Bagażnik Lexusa IS300h ma pojemność 450l. W wersji z konwencjonalnym napędem spalinowym - 480 l.

Zawieszenie Lexusa IS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem nierówności.
Zawieszenie Lexusa IS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem nierówności.

Podczas jazdy czuć dużą masę Lexusa IS300h, ale samochód jest przyjemny w prowadzeniu.
Podczas jazdy czuć dużą masę Lexusa IS300h, ale samochód jest przyjemny w prowadzeniu.

Nowatorsko wyglądający kokpit Lexusa IS300h jest przejrzysty i wykonany z materiałów dobrej jakości.
Nowatorsko wyglądający kokpit Lexusa IS300h jest przejrzysty i wykonany z materiałów dobrej jakości.

Głównymi zaletami Lexusa IS300h oprócz właściwości jezdnych są niskie koszty eksploatacji.
Głównymi zaletami Lexusa IS300h oprócz właściwości jezdnych są niskie koszty eksploatacji.

Lexus IS300h chętnie przyspiesza od różnych prędkości, nawet autostradowych, ale warunkiem dynamicznego zrywu jest wciśnięcie pedału gazu do końca (za ogranicznik).
Lexus IS300h chętnie przyspiesza od różnych prędkości, nawet autostradowych, ale warunkiem dynamicznego zrywu jest wciśnięcie pedału gazu do końca (za ogranicznik).

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Iuridico

Doradztwo Prawne & Tłumaczenia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »