| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lexus GS300h – ciekawa alternatywa

Test Lexus GS300h – ciekawa alternatywa

Hybrydowy Lexus GS300h to reprezentant segmentu, w którym walczą o klientów tak mocni zawodnicy jak BMW serii 5, czy Audi A6. Okazuje się, że japońska hybryda to ciekawa alternatywa dla wspomnianych konstrukcji.

Test Lexus GS300h – podsumowanie

Podstawowa odmiana hybrydowego Lexusa GS300h kosztuje 208 tys. zł. Konkurenci, porównując wersje z silnikami wysokoprężnymi o zbliżonej mocy i automatycznymi przekładniami są minimum o 10 -15 tys. zł drożsi.
Za Lexusem przemawiają przede wszystkim wysoki komfort jazdy, niskie zużycie paliwa, poręczność w codziennej eksploatacji oraz spodziewane stosukowo niskie koszty eksploatacji. Na pewno dużo niższe niż w przypadku samochodów z silnikami wysokoprężnymi, które zużywają podobne ilości paliwa.
Mankamentem GS300h jest umiarkowana dynamika. Mimo, że podczas jazdy kierowca skupia się głównie na przyjemności związanej z komfortem podróżowania w tej klasie pojazdów można oczekiwać od samochodu lepszej dynamiki. Mimo to japońska hybryda stanowi ciekawą i dobrą alternatywę dla modeli klasy Premium o europejskim rodowodzie.

Zobacz też: Test Peugeot 508 RXH 2.0 HYbrid4 200 KM

Lexus GS300h – dane techniczne

Lexus GS300h 
Typ silnika benzynowy
Pojemność  2494 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 181 KM/6000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 221 Nm/4200-5400 obr./min.
Silnik elektryczny:
Maksymalna moc 143 KM
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm
Napęd tylny
Skrzynia biegów bezstopniowa
Pojemność bagażnika 451 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 485/184/145,5 cm
Rozstaw osi 285 cm
V-max 190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,2 s
Zużycie paliwa* 4,7/4,8/4,5 l/100 km
Cena od 208 500 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Lexus GS300h - tył
Lexus GS300h - tył

Lexus GS300h - przód
Lexus GS300h - przód

Lexus GS300h - przód
Lexus GS300h - przód

Test Lexus GS300h
Test Lexus GS300h

Bezstopniowa skrzynia w Lexusie GS300h nie przeszkadza.
Bezstopniowa skrzynia w Lexusie GS300h nie przeszkadza.

W trybie Sport+ Lexusa GS300h trudno wytrącić z założonego przez kierowcę toru jazdy.
W trybie Sport+ Lexusa GS300h trudno wytrącić z założonego przez kierowcę toru jazdy.


Zawieszenie Lexusa GS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem wszelkich nierówności.
Zawieszenie Lexusa GS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem wszelkich nierówności.

"Zegary" Lexusa GS300h są ładnie podświetlone. W trybie Sport+ lewy wskaźnik poboru mocy zmienia się w klasyczny obrotomierz.
"Zegary" Lexusa GS300h są ładnie podświetlone. W trybie Sport+ lewy wskaźnik poboru mocy zmienia się w klasyczny obrotomierz.

Układ kierowniczy Lexusa GS300h zapewnia odpowiednie wyczucie prowadzenia.
Układ kierowniczy Lexusa GS300h zapewnia odpowiednie wyczucie prowadzenia.

Jak przystało na auto segmentu premium, we wnętrzu Lexusa GS300h znajdziemy wiele interesujących detali.
Jak przystało na auto segmentu premium, we wnętrzu Lexusa GS300h znajdziemy wiele interesujących detali.

Ogromny niczym telewizor, kolorowy wyświetlacz nawigacji i komputera pokładowego to jeden z charakterystycznych akcentów tablicy przyrządów Lexusa GS300h.
Ogromny niczym telewizor, kolorowy wyświetlacz nawigacji i komputera pokładowego to jeden z charakterystycznych akcentów tablicy przyrządów Lexusa GS300h.


Lexus GS300h - tył
Lexus GS300h - tył

Dodatkowa skórzana podpórka na nadgarstek ułatwia sterowanie dźojstikiem.
Dodatkowa skórzana podpórka na nadgarstek ułatwia sterowanie dźojstikiem.

Egzotycznie wyglądająca deska rozdzielcza Lexusa GS300h wymaga przyzwyczajenia.
Egzotycznie wyglądająca deska rozdzielcza Lexusa GS300h wymaga przyzwyczajenia.

Wyświetlacz head up display w Lexusie GS300h bywa przydatny.
Wyświetlacz head up display w Lexusie GS300h bywa przydatny.

Podróż na tylnej kanapie Lexusa GS300h to przyjemność.
Podróż na tylnej kanapie Lexusa GS300h to przyjemność.

Obszerny i świetnie wyprofilowany fotel kierowcy Lexusa GS300h sprzyja długim podróżom.
Obszerny i świetnie wyprofilowany fotel kierowcy Lexusa GS300h sprzyja długim podróżom.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Małopolski Instytut Studiów Podatkowych

Doradztwo podatkowe, rachunkowość, audyt, obsługa i pomoc w trakcie postępowań z organami podatkowymi

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »