| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Lexus GS300h – ciekawa alternatywa

Test Lexus GS300h – ciekawa alternatywa

Hybrydowy Lexus GS300h to reprezentant segmentu, w którym walczą o klientów tak mocni zawodnicy jak BMW serii 5, czy Audi A6. Okazuje się, że japońska hybryda to ciekawa alternatywa dla wspomnianych konstrukcji.

Przyciski do obsługi systemu audio i kilku funkcji komputera pokładowego zostały również umieszczone na grubej kierownicy.
Obsługa wszystkich systemów i urządzeń wymaga nauki przez ich mnogość ale po kilku chwilach oswojenia okazuje się być dość intuicyjna.
Kierowca Lexusa GS350h ma zapewnioną dobrą widoczność we wszystkich kierunkach, a w razie potrzeby, podczas parkingowych manewrów wspierają go czujniki i kolorowa kamera.

Zobacz też: Pierwsza jazda Volvo V60 Plug-in-hybrid

Nikt nie powinien mieć problemu z odnalezieniem odpowiedniej pozycji za kierownicą. Zarówno fotel kierowcy, jak i kolumna kierownicza mają szeroki zakres regulacji.
Na tylnej kanapie miejsca jest pod dostatkiem i siedzi się tam równie wygodnie, jak z przodu. Lexus GS300h obala tezę, że samochody hybrydowe mają niewielkie bagażniki. „Kufer” hybrydowego Gieesa ma objętość 451 l. To sporo choć, możliwości przewozowe limuzyny są z oczywistych względów ograniczone.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Lexus GS300h - tył
Lexus GS300h - tył

Lexus GS300h - przód
Lexus GS300h - przód

Lexus GS300h - przód
Lexus GS300h - przód

Test Lexus GS300h
Test Lexus GS300h

Bezstopniowa skrzynia w Lexusie GS300h nie przeszkadza.
Bezstopniowa skrzynia w Lexusie GS300h nie przeszkadza.

W trybie Sport+ Lexusa GS300h trudno wytrącić z założonego przez kierowcę toru jazdy.
W trybie Sport+ Lexusa GS300h trudno wytrącić z założonego przez kierowcę toru jazdy.


Zawieszenie Lexusa GS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem wszelkich nierówności.
Zawieszenie Lexusa GS300h doskonale radzi sobie z tłumieniem wszelkich nierówności.

"Zegary" Lexusa GS300h są ładnie podświetlone. W trybie Sport+ lewy wskaźnik poboru mocy zmienia się w klasyczny obrotomierz.
"Zegary" Lexusa GS300h są ładnie podświetlone. W trybie Sport+ lewy wskaźnik poboru mocy zmienia się w klasyczny obrotomierz.

Układ kierowniczy Lexusa GS300h zapewnia odpowiednie wyczucie prowadzenia.
Układ kierowniczy Lexusa GS300h zapewnia odpowiednie wyczucie prowadzenia.

Jak przystało na auto segmentu premium, we wnętrzu Lexusa GS300h znajdziemy wiele interesujących detali.
Jak przystało na auto segmentu premium, we wnętrzu Lexusa GS300h znajdziemy wiele interesujących detali.

Ogromny niczym telewizor, kolorowy wyświetlacz nawigacji i komputera pokładowego to jeden z charakterystycznych akcentów tablicy przyrządów Lexusa GS300h.
Ogromny niczym telewizor, kolorowy wyświetlacz nawigacji i komputera pokładowego to jeden z charakterystycznych akcentów tablicy przyrządów Lexusa GS300h.


Lexus GS300h - tył
Lexus GS300h - tył

Dodatkowa skórzana podpórka na nadgarstek ułatwia sterowanie dźojstikiem.
Dodatkowa skórzana podpórka na nadgarstek ułatwia sterowanie dźojstikiem.

Egzotycznie wyglądająca deska rozdzielcza Lexusa GS300h wymaga przyzwyczajenia.
Egzotycznie wyglądająca deska rozdzielcza Lexusa GS300h wymaga przyzwyczajenia.

Wyświetlacz head up display w Lexusie GS300h bywa przydatny.
Wyświetlacz head up display w Lexusie GS300h bywa przydatny.

Podróż na tylnej kanapie Lexusa GS300h to przyjemność.
Podróż na tylnej kanapie Lexusa GS300h to przyjemność.

Obszerny i świetnie wyprofilowany fotel kierowcy Lexusa GS300h sprzyja długim podróżom.
Obszerny i świetnie wyprofilowany fotel kierowcy Lexusa GS300h sprzyja długim podróżom.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Monika Chylińska

Architekt

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »