| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Mazda6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dla hipsterów?

Test Mazda6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dla hipsterów?

Konstruktorzy Mazdy niewzruszenie podążają własną ścieżką ograniczania emisji spalin. Zamiast jak większość producentów montować w samochodach turbodoładowane silniki o niewielkich pojemnościach stosują sprawdzone jednostki wolnossące. Jaki jest tego efekt? Powalający. W teście Mazda 6 Sport Kombi 2.0 Sky Passion.

Test Mazda 6 Sport Kombi 2.0/165 KM - podsumowanie

Mazda 6 Sport Kombi to samochód dopracowany w każdym detalu. Zaskakujący jest fakt, że wersja kombi jest krótsza niż sedan, co ma pozytywny wpływ na wygląd pojazdu.
„Szóstkę” łatwo polubić. Doskonale skomponowane zawieszenie, imponująco obniżona masa pojazdu, dźwignia zmiany biegów – precyzyjna i z krótkim skokiem, a także niskie zapotrzebowanie na paliwo. Do tego wolnossący silnik, którego bezturbinowa konstrukcja daje nadzieję na długotrwałą bezproblemową eksploatację.
Wady? Szukając trochę na siłę - poza mało imponującym (jak na kombi) przedziałem bagażowym i krótkimi siedziskami foteli, zbyt duży promień skrętu.

Zobacz też: Test Ford Mondeo 1.6 Ecoboost: limuzyna o sportowym zacięciu

Mazda 6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dane techniczne

Mazda 6 Sport Kombi 2.0/165 KM
Typ silnika benzynowy
Pojemność  1998 cm3
Układ cylindrów/zawory R4/16V
Maksymalna moc 165 KM/6000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm/4000 obr./min.
Napęd przedni
Skrzynia biegów man. 6-bieg.
Pojemność bagażnika 506 l
Wymiary (dł./szer./wys.) 480,5/184/147,5 cm
Rozstaw osi 275 cm
V-max 214 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 9,1 s
Zużycie paliwa* 7,7/5,0/6,0 l/100 km
Cena od  97 700 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mazda6 Sport Kombi - tył
Mazda6 Sport Kombi - tył

Mazda6 Sport Kombi - przód
Mazda6 Sport Kombi - przód

Przedział pasażerski Mazdy6 Sport Kombi.
Przedział pasażerski Mazdy6 Sport Kombi.

Konsola środkowa Mazdy6 Sport kombi
Konsola środkowa Mazdy6 Sport kombi

Układ kierowniczy Mazdy6 Sport Kombi ułatwia kierowcy wyczucie pojazdu.
Układ kierowniczy Mazdy6 Sport Kombi ułatwia kierowcy wyczucie pojazdu.

Dziewiętnastocalowe obręcze kół Mazdy6 Sport kombi dodają jej uroku.
Dziewiętnastocalowe obręcze kół Mazdy6 Sport kombi dodają jej uroku.

Układ jezdny Mazdy6 Sport Kombi zaskakuje jakością tłumienia nierówności.
Układ jezdny Mazdy6 Sport Kombi zaskakuje jakością tłumienia nierówności.

Projektanci Mazdy6 Sport Kombi zdecydowali się skrócić nadwozie i rozstaw osi, by zachować odpowiednie proporcje pojazdu.
Projektanci Mazdy6 Sport Kombi zdecydowali się skrócić nadwozie i rozstaw osi, by zachować odpowiednie proporcje pojazdu.

Mazda6 Sport Kombi
Mazda6 Sport Kombi

Fotel kierowcy Mazdy6 Sport Kombi ma odpowiedni profil ale trochę zbyt krótkie siedzisko.
Fotel kierowcy Mazdy6 Sport Kombi ma odpowiedni profil ale trochę zbyt krótkie siedzisko.

Na tylnej kanapie Mazdy6 Sport kombi siedzi się wygodnie, miejsca jest pod dostatkiem.
Na tylnej kanapie Mazdy6 Sport kombi siedzi się wygodnie, miejsca jest pod dostatkiem.

Bagażnik Mazdy6 Sport kombi ma objętość 506 l.
Bagażnik Mazdy6 Sport kombi ma objętość 506 l.

Mazda6 Sport Kombi - przód
Mazda6 Sport Kombi - przód

Długie podróże Mazdą6 Sport Kombi mijają w komfortowych warunkach.
Długie podróże Mazdą6 Sport Kombi mijają w komfortowych warunkach.

Mazda6 Sport Kombi ma zwartą i proporcjonalną bryłę nadwozia.
Mazda6 Sport Kombi ma zwartą i proporcjonalną bryłę nadwozia.

Deska rozdzielcza Mazdy6 Sport Kombi jest wykonana z dokładnością i rozplanowana intuicyjnie.
Deska rozdzielcza Mazdy6 Sport Kombi jest wykonana z dokładnością i rozplanowana intuicyjnie.

Mazda6 Sport Kombi
Mazda6 Sport Kombi

Podatki 2017 cz. 2 - PIT, CIT, ryczałt 2017 (książka)29.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Effect Group

firma szkoleniowo-doradcza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »